ارومیه، میزبان نخستین نمایشگاه خودرو سال96+جزئیات

پرشین خودرو: کلان شهر زیبای ارومیه که از آن به عنوان دومین شهر ترافیکی ایران یاد می شود امسال نیز میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه، با اعلام این خبر افزود: پیرو برگزاری موفق این نمایشگاه در سال گذشته و استقبال علاقه مندان صنعت خودرو از این رویداد مهم، امسال نیز از 13 تیرماه 96 به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه میزبان فعالان صنعت خودرو کشور هستیم.
به گفته وی، این نمایشگاه در دو بخش خودرو و قطعات در فضایی بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع دایر خواهد شد.
عاجزی افزود: مهم ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و واردکنندگان خودروهای سبک و سنگین، تولید کنندگان و واردگنندگان قطعات و لوازم جانبی، شرکت های خدماتی، بیمه و … خواهد بود.
مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه، با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی استان آذربایجان غربی افزود: این استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با چهار کشور دارای مرز و گمرک می باشد که این مهم موجب رشد و رونق این نوع نمایشگاه ها دراستان شده است.
وی یادآور شد سال گذشته این نمایشگاه با استقبال گسترده مردم و مسئولین استانی روبرو بود طوریکه در ایام نمایشگاه قراردادهای بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی شهری توسط شهرداری ارومیه و سایر شهرهای استان با تولیدگنندگان و واردگنندگان خودرو کشور منعقد شد.
عاجزی همچنین ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط جدید در اقتصاد کشور و رفع تحریم ها، توسعه صادرات، این نمایشگاه از رونق و رشد چشم گیری نسبت به دوره های گذشته برخوردار باشد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه حضور در این رویداد مهم می توانند به سایت www.ronaghexpo.com مراجعه و یا با شماره ۳۰۰۱ ۵۰۱ ۰۹۳۹ تماس حاصل کنند.

 

کد خبر 72164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha