نمایندگی پورشه خودروهای سئات را به ایران آورد

پرشین خودرو: فولكس واگن آلمان بعنوان بزرگ ترین خودروساز جهان دارای چندین برند است که برند سئات اسپانیایی یکی از این زیر مجموعه ها محسوب می شود.

به گزارش پرشین خودرو، فولكس، سئات، اشكودا، آئودی، پورشه، بنتلی، لامبورگینی و بوگاتی در بخش خودروهای سواری ، لوكس و سوپر اسپرت و فولكس، مان و اسكانیا در بخش خودروهای تجاری مجموع این برندها باعث مَی شود تا گروه فولكس واگن عنوان بزرگ ترین خودروساز جهان را از آن خود كند. در چند سال گذشته همواره عنوان پرفروش ترین خودروساز جهان نیز بین فولكس و تویوتا دست به دست شده است اما سرانجام در سال ٢٠١٦ فولكس با اقتدار تویوتا را پشت سر گذاشت و لقب پرفروش ترین خودروساز جهان را از آن خود كرد .

حال فولكس با برند هایش قصد ورود به بازار ایران را دارد. در خانواده فولكس واگن اولین برندی كه بطور رسمی وارد ایران شده است ، سئات اسپانیا است .

سئات از قدیمی ترین شركت های خودروسازی اروپا و قدیمی ترین خودروساز اسپانیا است. این شركت با حدود ٧٠ سال قدمت از میانه دهه ٩٠ میلادی در كنترل فولكس واگن قرار دارد. از سال های میانی آخرین دهه قرن بیستم آلمانی ها كنترل و مالكیت سئات را در اختیار دارند . اكنون ١٠٠ درصد سهام این خودروساز اسپانیایی درمالكیت فولكس آلمان قرار دارد .

خودروهای سئات از موتور ، گیربكس، قوای محركه و پلت فرمً یكسانی با خودروهای فولكس واگن بهره مَی برند. در واقع همه مدل های سئات یك برادر یا خواهر در میان محصولات فولكس واگن دارند . تفاوت سئات با فولكس را مَی توان مشابه تفاوت هیوندای و كیا دانست ! همانطور كه خودروهای هیوندای و كیا از قوای محركه یكسان و پلت فرمً مشتركی بهره مَی برند و تنها درظاهر و بدنه تفاوت دارند ، خودروهای سئات و فولكس نیز از نظر فنی، قوای محركه و پلت فرمً كاملا یكسان هستند و تنها بدنه و ظاهری متفاوت دارند .

معین موتور بطور كاملا رسمی نمایندگی سئات را در ایران أخذ كرده است و با مراجعه به سایت بین المللی سئات مَی توانید در بخش نماینده ها نام معین موتور را بعنوان نماینده رسمی سئات در ایران مشاهده كرد. معین موتور از سال ١٣٨٨ تا به امروز بعنوان نماینده رسمی پورشه برند لوكس و اسپرتی فولكس واگن در ایران به فعالیت پرداخته است.

حال بعد از ٨ سال ارائه خدمات متمایز به مالكین و خودروهای پورشه در ایران ، از این پس این شركت بعنوان نماینده رسمی سئات هم به فعالیت خواهد پرداخت . بدین ترتیب معین موتور نماینده دو برند از خانواده فولكس واگن یعنی پورشه و سئات خواهد بود .

نام معین موتور هفته گذشته در مركز أصناف ایران بعنوان نماینده رسمی سئات ثبت شد و همانطور كه اشاره شد نام این شركت در سایت اصلی شركت سئات نیز بعنوان نماینده ایران مدتی است درج شده است .

كار وًاردات خودروهای برند سئات بزودی آغاز خواهد شد و به همین جهت ساخت شوروم مركزی این برند در خیابان عباس آباد تهران در محل سابق نمایشگاه اتو پورشه در حال انجام است .

خودروهای سئات در بازار اروپا و جهان بعنوان خودروهای اسپرت با عملكرد خیره كننده و هندلینگ و شتاب بالا شناخته مَی شوند . رویكرد این برند از خانواده فولكس واگن جذب خریداران جوان و علاقمند به عملكرد اسپرتی بوده است كه در این زمینه بسیار موفق عمل كرده است .

کد خبر 72276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha