وقتی لامبورگینی اونتادور بهینه سازی شود+تصاویر

پرشین خودرو: ویلزاندمور به‌عنوان یک شرکت معتبر آلمانی در امر تیونیگ، خودروی لامبورگینی اونتادور SV را مورد بهینه‌سازی قرار داده است.

به گزارش پرشین خودرو، پرچم‌داری فعلی لامبورگینی، نسخه‌ی S از مدل اونتادور محسوب می‌شود که با پیشرانه‌ی ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر و تنفس طبیعی، ۷۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. با این حساب، نسخه‌ی SV از این خودرو، همچنان پرقدرت‌ترین اونتادور استاندارد با پیشرانه‌ی ۷۴۰ اسب بخار محسوب می‌شود، هرچند که تولید آن با تیراژ محدود به ۶۰۰ دستگاه، به پایان رسیده است. به‌تازگی شرکت تیونیگ ویلزاندمور (Wheelsandmore) با معرفی خودروی لاماکسینا، یک دستگاه اونتادور SV را از نظر فنی و ظاهری، ارتقاء داده  است.

لامبورگینی اونتادور سوپر ولوچه که به‌اختصار SV نامیده می‌شود، در حالت استاندارد، ظرف ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و برای دست‌یابی به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، به ۶.۲ ثانیه زمان نیاز دارد. نهایت سرعت این خودرو ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت و نسبت قدرت به وزن آن، یک اسب بخار به ازای ۲.۰۳ کیلوگرم است.

تیونینگ لامبورگینی اونتادور ویلزاندر مور lamborghini aventador SV

این نسخه از اونتادور SV که تیونیگ ویلزاندمور را در اختیار دارد، قدرت ۷۸۹ اسب بخار و گشتاور ۷۲۴ نیوتن‌متر فراهم می‌کند. این بهینه‌سازی، بدون اعمال تغییر در بخش اصلی پیشرانه و صرفا با تعویض سیستم اگزوز و برنامه‌ریزی مجدد ECU ممکن شده است. ظاهر این خودرو با ترکیب رنگ زرد و مشکی، یادآور طرح موسوم به زنبور عسل (Bumblebee) است که اولین بار در فیلم ترانسفورمرز روی یک شورولت کامارو دیده شد.

تیونینگ لامبورگینی اونتادور ویلزاندر مور lamborghini aventador SV

ویلزاندمور، در ساخت رینگ‌ اسپرت برای ابرخودروها نیز شهرتی جهانی دارد. این برند آلمانی، سایز رینگ‌های جلو و عقب اونتادور لاماکسینا را به ترتیب، ۲۰ و ۲۱ اینچ انتخاب کرده است. دیگر ابعاد لاستیک روی این رینگ‌های فیبر کربن متفاوت خواهد و در جلو ۲۵۵ میلی‌متر با فاق ۳ سانتیمتر و در عقب ۳۵۵ میلی‌متر با فاق ۲.۵ سانتیمتر در نظر گرفته شده است. این چهار رینگ با لاستیک‌های ساخت پیرلی، بیش از ۱۵ هزار دلار قیمت دارند.

بهینه‌سازی سیستم تعلیق و فنربندی اونتادور SV، برای علاقه‌مندان خودروهای خاص ویلزاندمور، ۸۵۰۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت. ضمن اینکه تقویت این سوپراسپرت و رسیدن به قدرت ۷۸۹ اسب بخار، ۱۳ هزار و ۷۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. این هزینه‌ها، گوشه‌ای از فهرست آپشن‌های شرکت ویلزاندمور را شامل می‌شود که در صورت انتخاب توسط خریدار، به قیمت ۴۹۳ هزار دلاری لامبورگینی اونتادور SV اضافه خواهد شد.

تیونینگ لامبورگینی اونتادور ویلزاندر مور lamborghini aventador SV

کد خبر 72285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha