سرمایه گذاری خودرویی های خارجی در شهرک های صنعتی حمایت می شود

پرشین خودرو: برای فعالیت شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه خودرو و قطعه سازی در صورتیکه شروط اولیه را داشته باشند، محدودیتی نداریم.

علی یزدانی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در گفت وگو با خبرنگار  پرشین خودرو در مورد حضور احتمالی برندهای خارجی صنعت خودرو در کشور و همکاری زیر مجموعه وی برای ارائه محل سرمایه گذاری گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در حوزه خودرو بر اساس سیاست های توسعه صنعتی کشور عمل می کند.

وی ادامه داد: در چهارچوب سیاست های توسعه ای خوشه های مختلف صنعتی تعریف کرده ایم و یکی از خوشه های مهم ما در حوزه خودرو و صنایع وابسته است.

یزدانی تاکید کرد: در قالب تفاهم نامه با کشورهای دیگر همانند آلمان و اتریش فعالیت های خوبی انجام شده و در صنعت قطعه سازی نیز پیشنهادات خوبی داشته ایم.

وی با اعلام این مطلب که برای استقرار سرمایه گذاران خارجی صنعت خودرو و قطعه در شهرک های صنعتی مشکلی وجود ندارد گفت: تنها شرط ما برای این همکاری، تولید خودرو و قطعه با هدف صادرات است و پس از قبول کردن این شروط، تمام شرایط را برای ایشان مهیا می کنیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در مورد کمک به شرکت های دانش بنیان داخلی برای رشد کار و توسعه گفت: ما از ایده های دانش بنیان و کارآفرین و طرح هایی که توانایی تبدیل شدن به تولید صنعتی را داشته باشند، حمایت می کنیم.

کد خبر 73523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha