کد خبر 73530
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
آرای امیدبخش صنعت را قدرتمندتر می‌کند

پرشین خودرو: رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در پیامی بمناسبت برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری ضمن ارج نهادن به مشارکت حداکثری و همدلی آحاد مردم، پیروزی دکتر روحانی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید در این انتخابات را تبریک گفت.

به گزارش پرشین خودرو، دکتر منصور معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در این پیام گفت: عزم و اراده ملت بر ایجاد فضای شفافیت اقتصادی و ادامه راه تدبیر و امید در چارچوب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و انتخاب راه تامل و همکاری بین‌المللی ستودنی است.


آنچه امروز کشور نیاز دارد تلاش و کوشش بیشتر در راه تحقق شعار سال که ابلاغ مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید ا ست و دراین راه یکی از ابزار موثر تلاش در جذب سرمایه‌گذاری خارجی درکشور با هدف انتقال تکنولوژی تولید بهینه در کالاهایی است که در کشور مزیت اقتصادی دارد.


وی افزود: صنعت کشور امروز به پشتوانه این رای های امید بخش محکم‌تر و استوارتر فعالیت خود را ادامه خواهد داد و همانطوری که تابحال با همه توان دراجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید تلاش نموده و در انتخابات ریاست جمهوری نیز همراه این تدبیر بوده همه توان خود را بر توسعه صنعتی کشور قرار خواهد داد تا انشاالله چهارسالی پر از توفیق و توسعه در پیش رو داشته باشیم.


امیدواریم که این تلاشها منجر به رونق بیشتر اقتصاد کشور و توسعه صنعت داخلی به جهت ایجاد اشتغال و تولید داخلی گردد. زیرا، آنچه امروز عزم ما باید باشد تلاش بیشتر و کوشش همه جانبه در جهت توسعه صنعتی کشور است.

کد خبر 73530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha