کد خبر 73849
۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

پرشین خودرو: اینستاگرام شب گذشته از ویژگی جدید خود به نام Story Ring رونمایی کرد.

 

لوکیشن استوری و هشتگ استوری

به گزارش«پرشین خودرو»،  اینستاگرام چند ماهی است که حدودا هر هفته، از یک ویژگی جدید رونمایی می‌کند. شب گذشته اینستاگرام ویژگی جدیدی به نام Story Ring را معرفی کرد. با این ویژگی شما از این پس می توانید تمامی استوری هایی که در موقعیت های مکانی نزدیک به شما گذاشته شده است را در قسمت Story Ring مشاهده کنید.
 
اگر اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید، در قسمت بالای صفحه گزینه ای به نام Story Ring ظاهر خواهد شد. همانطور که می دانید کاربران اینستاگرام می توانند موقعیت های مکانی خود را در استوری اضافه کنند. با اضافه کردن موقعیت مکانی خود به استوری، کاربران دیگر که در موقعیت مکانی شما قرار گرفته اند می توانند استوری شما را مشاهده کنند. همچنین کاربران می توانند با جست و جوی یک موقعیت مکانی در قسمت Story Ring، استوری های گذاشته شده در آن منطقه را ببینند.
 
از دیگر ویژگی های جدید اینستاگرام، قابلیت Hashtag Stories است. از این پس می توانید در استوری های خود هشتگ فعال قرار دهید و با لمس آن، استوری های دیگر که با آن هشتگ قرار داده شده است را در قسمت Story Ring مشاهده کنید. چنانچه مایل نیستید استوری شما در صفحه جستجوها نمایش داده شود کافیست علامت X را در بالای صفحه استوری خود بزنید.
 
لوکیشن استوری و هشتگ استوری 
 
لوکیشن استوری و هشتگ استوری 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع: باشگاه

 

کد خبر 73849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha