کد خبر 74637
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴
نخستین ولوو S90 ساخت چین راهی اروپا شد

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش پرشین خودرو، شرکت ولوو یکی از خودروسازان مطرح اروپایی به شمار رفته که بیشتر آن را به عنوان خودروساز محصولات ایمن می شناسند. این شرکت سوئدی به تازگی با خوشحالی خبر از عرضه نخستین خودرو سدان S90 ساخت چین به بازار اروپا را داده است.

این اتومبیل پریمیومی ولوو ساخته شده در جمهوری خلق چین در اواخر این هفته به نمایندگی ولوو در شهر Zeebrugge بلژیک تحویل داده شده است. به طور دقیق روز 31 می Li Keqiang نخست وزیر چین به بلژیک سفر می کند.

این برای نخستین باری بوده که شاهد عرضه خودرو ساخت چین در کشور اروپایی با شعار راهنمایی و رانندگی یک کمربند و یک جاده هستیم. این برند سوئدی می گوید به تازگی حمل و نقل راه آهن را برای نقل و انتقال وسایل نقلیه از چین به اروپا انتخاب کرده که نسبت به حمل و نقل دریایی زمان صرف می کند. این یعنی مشتریان می توانند در مدت زمان کوتاهی سفارش خود را تحویل گیرند و سریع به اتومبیل مورد نظر خود دست پیدا کنند.

ولوو می گوید از طریق راه آهن نه تنها سرعت تحویل سفارش سریعتر بوده بلکه اثرات زیست محیطی ناشی از تدارکات حمل و نقل کاهش پیدا می کند. برای مثال میزان تولید گاز دی اکسید کربن آن در حمل و نقل ریلی یک سوم حمل و نقل دریایی محسوب می شود. اتومبیل‌ها از کارخانه تا بلژیک منتقل می شود و در هر محموله بیش از 225 دستگاه انتقال پیدا می کند.

در ماه نوامبر سال قبل ولوو تولید خودرو پریمیومی S90 Excellence را آغاز کرد که به طور انحصاری در کارخانه Daqing چین تحت توسعه قرار دارد. در ابتدا محموله از Daqing تا بلژیک به میزان کمتری بوده و به مرور بر میزان محموله افزایش پیدا می کند.

مدل طولانی محور S90 به عنوان S90L شناخته شده که دومین مدل پس از S60L ساخته چین محسوب می شود و راهی بازار جهانی می گردد. خودرو S60 Inscription در ایالات متحده به عنوان خودرویی طولانی محور به فروش می رسد که طول محور اضافه آن به 8.6 سانتیمتر می رسد.

شرکت سوئدی به تازگی تایید نمود که نسل بعدی سری 60 در شهر Chengdu استان Szechuan چین به تولید می رسد. سری 40 آینده نیز تولید آن درچین صورت می گیرد و در حال حاضر این شرکت مشغول ساخت کارخانه‌ای در منطقه Luqiao که فاصله 350 کیلومتری با شانگهای داشته، می باشد.

انتظار می رود بزودی دیگر محصولات ساخت چین نیز به اروپا وارد شده و ولوو بتواند حجم عظیمی را تقاضا را پوشش دهد.
 

کد خبر 74637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha