پرشین خودرو: سازمان استاندارد روسیه (روس استاندارد) اعلام کرد، شرکت خودروسازی نیسان موتور ژاپن برای حدود ۷ هزار دستگاه از خودروهای نورانو زد۵۱ خود که در فاصله ژوئن ۲۰۱۳ تا نوامبر ۲۰۱۶ در بازار روسیه به فروش رسانده، فراخوان رفع عیب منتشر کرده است.

به گزارش  پرشین خودرو، به نقل از رویترز، سازمان استاندارد روسیه (روس استاندارد) اعلام کرد، شرکت خودروسازی نیسان موتور ژاپن برای 6 هزار و 944 دستگاه از خودروهای نورانو زد51 خود که در فاصله ژوئن 2013 تا نوامبر 2016 در بازار روسیه به فروش رسانده، فراخوان رفع عیب منتشر کرده است.

این خودروها به دلیل وجود یک نقص فنی در سیستم فرمان قدرت فراخوانده شده اند و قرار است شرکت این مشکل را برطرف نماید.

حدود یک ماه قبل نیز خبرگزاری تاس روسیه نیز از صدور فراخوان رفع عیب برای 42 هزار و 269 دستگاه خودروی مدل نیسان آلمرا توسط شرکت تولید کننده نیسان روسیه خبر داده بود. این خودروها در فاصله نوامبر 2012 تا ژوئن 2015 در بازار روسیه به فروش رفته اند و به دلیل جدا شدن احتمالی پنجره عقب خودرو از بدنه فراخوانده شده اند.

بر اساس اعلام روس استاندارد: «دلیل این فراخوان، ایرادی بوده که در جریان مونتاژ خودروها شناسایی شده است. پنجره عقب ممکن است بدون استفاده از یک لایه زیرین نصب شده باشد. بدون این لایه شیشه به درستی به بدنه خودرو متصل نمی شود و ممکن است بخشی از آن از بدنه کنده شود.»

کد خبر 75267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha