جدیدترین فیلم سینمایی برای عاشقان خودرو در هالیوود

پرشین خودرو: پس از موفقیت سری فیلم‌های سریع و خشن، خودروها در سینما محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. فیلم اکشن اووردرایو با موضوع رانندگی و خودروهای میلیون دلاری، به‌زودی اکران خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، زومیت نوشت: این فیلم برای دو دسته از علاقه‌مندان خودرو جذابیت خواهد داشت. گروه اول، طرفداران سری فیلم‌های سریع و خشن هستند که از رانندگی دیوانه‌وار و سبقت‌های نفس‌گیر لذت می‌برند. گروه دیگر، شامل کارشناسان و فعالان حرفه‌ای در زمینه‌ی خودروهای کلکسیونی و میلیون دلاری خواهند بود که از دیدن تعدادی از کمیاب‌ترین مدل‌های تاریخ خودروسازی دنیا در این فیلم، لذت خواهند برد.

فیلم اووردرایو (Overdrive) محصول فرانسه است؛ اما به زبان انگلیسی ساخته و اکران خواهد شد. فراموش نکنیم، کشور سازنده‌ی این محصول نمی‌تواند دلیلی بر کاهش جذابیت آن در مقایسه با نمونه‌های ساخت آمریکا باشد؛ چراکه سری فیلم‌های ترانسپورتر و راننده تاکسی هم با وجود تیم سازنده‌ی فرانسوی، فروش جهانی قابل قبولی داشتند.

فیلم اووردرایور  Overdrive movie

تهیه‌کننده‌ی این فیلم، پیر مورل است. از ساخته‌های مشهور او می‌توان به ترانسپورتر، منطقه‌ی ۱۳ (District 13)، تیکن و از پاریس با عشق اشاره کرد که با حضور گسترده‌ی عوامل و بازیگران هالیوودی مثل جیسون استاتهام، لیام نیسن و جان تراولتا همراه بود. در پروژه‌ی اووردرایو هم اسکات ایستوود (فرزند کلینت ایستوود) در نقش اصلی حضور خواهد داشت. او در آخرین قسمت از سریع و خشن (Fate of the Furious) هم در نقش مکمل ظاهر شد.

خلاصه‌ی داستان اووردرایو به دو برادرخوانده اختصاص دارد که سارق اتومبیل‌های گران‌قیمت هستند. در ادامه‌ی فیلم، آن‌ها با سرقت یک بوگاتی کلاسیک وارد ماجرای تازه‌ای می‌شوند که در نتیجه‌ی آن، مجبور به سرقت خودروهای ارزشمند دیگر، از جمله فراری 250 GTO مدل ۱۹۶۲ خواهند بود. علاوه بر مدل‌های کلاسیک، تعداد زیادی از محصولات اسپرت و مدرن برندهای مطرح مثل مرسدس بنز، بی‌ام‌و، آئودی، پورشه، مینی و امثال آن‌ها در فیلم حضور خواهند داشت.

فیلم اووردرایور  Overdrive movie

آنچه مسلم است، فیلم‌نامه‌ی اووردرایو شباهت بسیار زیادی به قسمت‌هایی از سریع و خشن و فیلم بسیار مشهور سرقت در ۶۰ ثانیه (Gone in 60 Seconds) با حضور نیکلاس کیج دارد. تیزر تبلیغاتی فیلم که در انتهای این مطلب مشاهده می‌کنید هم گواهی بر این ادعا محسوب می‌شود. از سویی دیگر، می‌توان فروش قابل قبولی برای این فیلم پیش‌بینی کرد؛ چراکه برای عاشقان خودروهای اسپرت و مدل‌های خاص، رفتن به سینما و شنیدن دیالوگ‌های قابل پیش‌بینی، صرفا بهانه‌ای است تا با چاشنی آدرنالین به دیدار ماشین‌های مورد علاقه‌ی خود برسند.

تاکنون ۸ قسمت از سری فیلم‌های سریع و خشن ساخته شده که مجموعا حدود یک میلیارد دلار هزینه داشته‌ است. از سویی دیگر، این مجموعه یکی از موفق‌ترین پروژه‌های چندقسمتی در تاریخ سینما محسوب می‌شود؛ چراکه بیش از ۵.۲ میلیارد دلار فروش گیشه داشته است. آخرین قسمت از این سری با نام سرنوشت خشمگین، با بودجه‌ی ۲۵۰ میلیون دلار ساخته شد و با فروش ۱.۲۳۷ میلیارد دلار، یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما در ژانر اکشن لقب گرفت.

کد خبر 75362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha