کد خبر 75421
۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
محصول جدید جگوار در راه است

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش پرشین خودرو، در حالی کهI-Pace خودرو الکتریکی و کوتاه قامت بریتانیایی ها محسوب می شود، به نظر می رسد کمپانی مذکور می خواهد چند مدل شاسی بلند دیگر را به لیست محصولات خود بیافزاید تا رقبای سرسختی را در بازار شاسی بلندها داشته باشد.
به تازگی شرکت مذکور تایید کرده که می خواهد ماه آینده مدل جدیدی را به نام E Pace معرفی کند. این خودرو کوچکتر از F Pace بوده و رقیبی برای Q3 آئودی به شمار می رود.
البته Q3 تنها رقیب E Pace نیست و در این میان مدل های دیگری نیز وجود دارند و می تواند به عنوان رقیب شاسی بلند آینده جگوار به شمار روند. F Pace به عنوان مدل بزرگتر تاکنون توانسته فروش موفقیت آمیزی برای شرکت جگوار به دنبال داشته باشد، بنابراین باید احتمال داد E Pace نیز به عنوان کراس اوور موفقیت F Pace را ادامه دهد.
البته این طور که پیداست کمپانی جگوار برنامه بزرگی برای سری شاسی بلندهای Pace داشته و سه مدل i-F و E تنها بخشی از این مدل‌ها محسوب می شوند. Ian Callum مدیر بخش طراحی جگوار درباره محصول جدید اظهار داشت که E Pace خودرویی ترکیبی اسپرت و شاسی بلند بوده که با طراحی شیک خود می تواند شخصیتی را برای افراد به وجود آورد.
اطلاعات بیشتری ارائه نشد اما باتوجه به شرکت بریتانیایی، E Pace در 13 جولای طی رویداد اختصاصی کمپانی رونمایی خواهد شد. احتمالا در این رویداد جزئیات بیشتری از محصولات آتی جگوار ارائه خواهد شد و جهت کسب اطلاعات کافی تنها می توان به انتظار ادامه داد. در اخباری مرتبط Pace به عنوان شاسی بلند کوچک الکتریکی قادر است با هر بار شارژ محدوده بیشتری از تسلا مدل ایکس سپری کند.

کد خبر 75421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha