ممنوعیت تردد خودروهای سنگین

پرشین خودرو: رییس پلیس راه استان اصفهان از ممنوعیت تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور "اصفهان- بروجن" خبر داد.

به گزارش  پرشین خودرو،  سرهنگ حسین پورقیصری اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن عید فطر و افزایش حجم تردد و مسافرت‌ها در تمام محورها از بعد از ظهر فردا تردد تمام تریلر و کامیون‌ها در محور اصفهان به بروجن ممنوع است.

وی افزود: از ساعت 14 روز یکشنبه مورخه چهارم تیر تا ساعت 24 روز جمعه مورخه 24 همین ماه تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به جزء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از محور "اصفهان- بروجن" ممنوع است.

رییس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: رانندگان تریلرها و کامیون‌ها که قصد مسافرت به استان خوزستان و عبور از استان اصفهان را دارند می‌توانند از محور "اصفهان- الیگودرز" به عنوان مسیر جایگزین عبور کنند.

پورقیصری از رانندگان خواست، با توجه به افزایش ترددها و مسافرت‌ها با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی و بعد از دو ساعت رانندگی توقف کنند؛ پس از استراحت و رفع خستگی به مسیر ادامه دهند و از پرداختن به کارهایی که موجب حواس پرتی نرا فراهم می‌کند بپرهیزند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار جاده‌ای نباشیم.

ایسنا

کد خبر 75477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha