کد خبر 75545
۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

پرشین خودرو: بانوی پیر به خاطر لغو جشن قهرمانی‌اش در پایان فصل اخیر، مجبور به پرداخت غرامت شد.

به گزارش«پرشین خودرو»، گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس به دلیل لغو مراسم جشن قهرمانی‌هایش در سری A و جام حذفی ایتالیا پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مجبور به پرداخت غرامت 400 هزار یورویی شده است.

از قرار معلوم بیانکونری که خود را برای کسب اولین سه‌گانه تاریخش در کاردیف آماده کرده بود، مراسمی برای گرفتن جشن قهرمانی پس از بازگشت از ولز تدارک دیده بود که در نتیجه شکست سنگینش برابر رئال مادرید آن را لغو کرد. هزینه برپایی این مراسم که قرار بود در تورین برگزار شود، یک میلیون یورو برآورد شده بود و به سبب لغو آن یوونتوس به آنهایی که مسئولیت برگزار این مراسم را برعهده داشتند، 400 هزار یورو غرامت داده است. در واقع این 400 هزار یورو مبلغ پیش پرداختی بوده که بانوی پیر به آنها پرداخت بوده و الان غیرقابل استرداد است.

همچنین دلیل دیگری که گفته می‌شود باشگاه یوونتوس تصمیم به لغو جشن پایان فصلش گرفته، اتفاق تلخی بود که برای تماشاگران بازی فینال لیگ قهرمانان در تورین رخ داد زمانی که انتشار یک شایعه دروغین مبنی بر احتمال انفجار یک بمب‌گذار انتحاری منجر به هجوم مردم و زیر دست و پا ماندن جمعیتی در حدود 1500 نفر شد که یکی از آنها جانش را از دست داد.

 

 

 

منبع: تسنیم

کد خبر 75545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha