کد خبر 76445
۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کاهش ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات نوروزی

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، با اشاره به موفقیت پلیس راهور در اجرای طرح نوروزی از کاهش ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات نوروزی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو،  سردار تقی مهری صبح سه شنبه در اولین نشست فصلی پلیس راهور ناجا هدف از برگزاری این نشست را معرفی برنامه های پلیس راهور در فصل تابستان اعلام کرد و گفت: در اجرای طرح نوروزی پلیس که از اسفند ۹۵ با حضور همه دستگاه های ذی ربط و در تمام جاده های کشور برگزار شد شاهد کاهش ده درصدی تلفات تصادفات جاده ای بودیم هرچند حتی یک نفر هم در تلفات جاده ای زیاد است تمام سعی ما بر لین است که تا جایی که امکان دارد تلفات جاده ای را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: ۷۵ درصد تخلفات رانندگی عدم توجه به جلو و سرعت زیاد و انحراف به چپ بوده است که مردم نسبت به سال گذشته قوانین را بیشتر رعایت کرده اند.

سردار مهری با اشاره به اجرای طرح نظم و انتضباط انتخاباتی در سطح کشور، گفت: اجرای این طرح بسیار حساس و وقت گیر بود و در برخی از مناطق مجبور به افزایش نیرو بودیم و خوشبختانه پلیس راهور در اجرای این طرح همزمان با انجام انتخابات خوش درخشید.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به اجرای طرح تابستانی پلیس راهور، افزود: از تعطیلات عید فطر تا کنون شاهد کاهش میزان ۱۸ درصدی تلفات حوادث ترافیکی در سطح جاده های کشور بودیم و امیدواریم با همکاری مسافران این روند تا پایان تعطیلات و افرایش سفرهای تابستانی همچنان سیر نزولی داشته باشد.

در ادامه این مراسم از سامانه بارزسان نامحسوس پلیس راهور با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا رونمایی شد.

 

کد خبر 76445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha