کد خبر 77212
۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

پرشین خودرو: رضا گلزار و شبکه نسیم با ایده عجیبی برای همکاری رو به رو شده اند. قرار است سوپراستار سرشناس سینما برای اولین بار مجری یک برنامه مهمان محور شود.

به گزارش«پرشین خودرو»، رضا گلزار و شبکه نسیم با ایده عجیبی برای همکاری رو به رو شده اند. قرار است سوپراستار سرشناس سینما برای اولین بار مجری یک برنامه مهمان محور شود. برنامه ای که البته قرار نیست شبیه برنامه هایی باشد که مهران مدیری در دورهمی یا رامبد جوان در خندوانه می سازند و روی آنتن می برند.


طرح پیشنهادی قرار است درباره تیپ و مد و پوشاک باشد. اسپانسری با رقمی چشمگیر ایده چنین طرحی را به شبکه نسیم برده است و رضایتشان را گرفته که برای اجرای برنامه با رضا گلزار مذاکره کنند.

رضا گلزار که تا همین دو سال قبل حتی اجازه بازی در سینما را هم نداشت، این روزها حسابی پرکار است. او غیر از قراردادهای مختلفی که از شرکت های مواد غذایی گرفته تا ساعت های سوییسی و لوازم بهداشتی برای تبلیغات خیابانی دارد، در یکی دو سال اخیر، هم فیلم زیاد بازی کرده و هم با سریال عاشقانه در شبکه نمایش خانگی حضور فعالی داشته است. او البته در تمام این کارهایش هم معمولا اسپانسرهای اختصاصی داشته است و کار مدلینگ تبلیغاتی هم انجام داده است.
 
 تاک شو مد و لباس با اجرای رضا گلزار!

گلزار البته در این مدت سعی کرده ورژن جدیدی از خود رو کند. اصرارش بر خوانندگی و اجراهای پیاپی سبب شده ترسش از صحنه بریزد و حتی شومنی روی سن را با هیجان بالایی تجربه کند. او روی سن که می ایستد خیلی سعی دارد با شوخی و بگو بخند فضای گرمی را برای مخاطبانش ایجاد کند و با استفاده از نام «محمدرضا گلزار»، همچنان مخاطبانش را دور خود نگه دارد. مخاطبی که با توجه به بالا رفتن سن گلزار، دیگر کمتر او را در نقش جوان اول فیلم های عاشقانه باور می کند.

این تجربه جدید اجراهای رضا گلزار شاید دلیلی بوده تا برای کار جدید شبکه نسیم سراغ او بروند. برنامه ای که نوعی برنامه تولیدی با محتوای تبلیغ مد است و قرار است شکلی از مدلینگ پوشاک و فرهنگ خرید و تولید را احتمالا تبلیغ کند. گلزار هم برای این هدف، از نظر اسپانسر برنامه، بهترین است چون هم نام شناخته شده ای است که غیر از یکی دو بار، کمتر به تلویزیون آمده و هم در پوشاک همیشه برندی لاکچری در تبلیغات بوده است.

از سوی دیگر، این اسم برای شبکه نسیم هم می تواند دوباره سدشکن شود. کاری که آنها با خندوانه و دورهمی خوب انجامش داده اند و موفق هم بوده اند. البته این ایده هنوز در ابتدای کار است. یکی از نزدیکان رضا گلزار درباره این پیشنهاد می گوید: «راستش را بخواهید این پیشنهاد را یک اسپانسر به شبکه نسیم و گلزار داده و درباره اش بحث شده است؛ اینکه یک تاک شو با اجرای گلزار درباره مد و پوشاک ساخته شود. اما قطعا شکل برنامه تفاوت زیادی با برنامه ای  مثل دورهمی دارد. قرار است کمی تخصصی تر باشد و حتی هنوز دقیقا تصمیم گیری نشده که برنامه به صورت تاک شو باشد.»

او ادامه می دهد: «فعلا ایده اولیه اسپانسر کار مشخص است. مدیران شبکه نسیم در جریان هستند اما هنوز هیچ جلسه ای در این زمینه برگزار نشده و گلزار با تولیدکنندگان و مدیران شبکه حرف هم نزده است اما این پیشنهاد وجود دارد.» شبکه نسیم که در یکی دو سال گذشته توانسته در جذب مخاطب از خیلی از شبکه های سراسری هم پیش بیفتد، هیچ بعید نیست این بار با گلزار به سراغ شکلی جدید از مخاطبان برود و به نوعی با شکستن سدی جدید، گروهی تازه از مخاطبان را سمت خود بکشد اما اقلا فعلا مدیر شبکه سعی می کند خیلی با طمانینه سخن بگوید.

محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم، در پاسخ به سوال درباره احتمال حضور گلزار برای اجرای برنامه ای در این شبکه می گوید: «راستش را بخواهید من الان در جلسه ای هستم. سوال شما سوال سختی است که نمی توانم با یک بله یا نه جوابش را بدهم و از آن رد شوم. به نظرم باید بگذارید در فرصتی بهتر درباره اش حسابی بحث کنیم. الان نمی توانم بگویم بله یا نه.»


شاید دلیل این برخورد محتاطانه او، ایده ای است که هنوز تصویب نشده. برنامه و تصمیمی که می تواند منتقدان زیادی هم داشته باشد. برنامه ای که اگر تبلیغ مصرف گرایی یا ترویج مد باشد، با هجمه ای رو به رو می شود و اگر تبلیغ تولید و فرهنگ مصرف داخلی باشد با حمایت گسترده رو به رو می شود. از یک سو رسانه ملی می تواند پز جذب ستاره هایی را بدهد که مدت ها حضورشان از سوی خود آنها تابو و خط قرمز بوده است و از سوی دیگر می تواند برای شان هجمه ای از انتقاد را به همراه بیاورد.

 

 

 

منبع: برترین ها

کد خبر 77212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha