کد خبر 77242
۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
رونمایی BMW از نسخه ویژه سری 7

پرشین خودرو: صندلی‌های راحت خستگی سفرهای طولانی را برایتان کاهش داده و مجموعه‌های دیجیتالی ویژه‌ای برای سرنشینان به شکلی مجزا در نظر گرفته شده است.

به گزارش پرشین خودرو، بی‌ام‌و از نسخه چهل‌سالگی سری 7 در تعداد محدود پیش از شروع نمایشگاه خودرویی سپتامبر در فرانک‌فورت رونمایی کرد. این خودرو به مناسبت چهل‌ سالگی این مدل و در تعداد محدود ساخته می‌شود تا نمادی برای جشن تولد سری 7 باشد.

در نمای جلو خودروهای 40 سالگی سری 7، شاهد نوار نقره‌ای- یخی هستیم که معمولا بی ام‌و آن را در نسخه‌های ویژه و منحصر به فرد خود به کار می‌برد.

با توجه به رنگ انتخابی، نسخه‌های 40 سالگی سری 7 به بسته M ایرودینامیک مجهز شده و از سپرهای بازطراحی شده و جلوپنجره مشکی کلیه‌ای شکل بهره می‌برند.

 

جشن تولد چهل سالگی سری 7 با 200 نسخه متفاوت

 

خودرو همچنین به خطوطی مزین است که باعث ایجاد سایه- روشن روی بدنه اتومبیل می‌شود. چرخ‌های 20 اینچی این بی‌ام‌و نیز از آلیاژهای شفاف، براق و سبک ساخته شده است. نشان‌های ویژه این مدل نیز روی بخش‌های ویژه کنار درب موتور یا ستون B خودرو دیده می‌شود. 

 

جشن تولد چهل سالگی سری 7 با 200 نسخه متفاوت

 

چرم در فضای درونی خودرو به وفور به کار رفته است. ترکیب رنگ سفید و دودی یا سفید و مشکی به انتخاب مشتری صورت خواهد گرفت. صندلی‌های راحت خستگی سفرهای طولانی را برایتان کاهش داده و مجموعه‌های دیجیتالی ویژه‌ای برای سرنشینان به شکلی مجزا در نظر گرفته شده است. 

 

جشن تولد چهل سالگی سری 7 با 200 نسخه متفاوت

 

فروش این نسخه‌های محدود از چهل سالگی سری 7 از آگوست شروع می‌شود و مشتریان می‌توانند مدل‌هایی با فاصله محوری استاندارد یا کمی بیشتر از آن را انتخاب کنند.

قرار است تنها 200 نسخه از این خودرو ساخته شود که با موتورهای 6، 8 و 12 سیلندری سری 7 ارائه خواهد شد.

عصرایران

کد خبر 77242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha