تغییرات گسترده «هیوندای» در فیس لیفت «سوناتا»

پرشین خودرو: هیوندای به زودی و در ماه آینده از مدل جدید سوناتا در بازار آفریقا و خاورمیانه رونمایی خواهد كرد كه نسبت به مدل پیشین تغییرات زیادی را تجربه كرده است. طراحی جدید نمای خارجی و تریم داخلی، خودروی سوناتا را جذاب تر و بروز تر نشان می دهد.

به گزارش پرشین خودرو، جلو پنجره و نمای جلوی خودرو، درب صندوق عقب، سپر عقب و ركاب های خودرو همگی تغییرات زیادی كرده اند.

این تغییرات در اجزای اصلی خودرو علیرغم حفظ ساختار خودروی قبلی نشان می دهد كه با خودرویی متفاوت روبرو خواهیم بود. به گفته مایك سانگ مدیر اجرایی منطقه آفریقا و خاور میانه شركت هیوندای، طراحی جدید سوناتا با مدل پیشین آن كاملاً متفاوت است و تنها به چند تغییر جزئی كه اكثر مردم از یك فیس لیفت انتظار دارند محدود نمی گردد. ظاهر خودرو چه در نمای جلو و چه در عقب كاملاً جدید است و تغییرات دقیق نیز در نمای جانبی خودرو صورت گرفته كه این تغییرات خودرو را بزرگتر، پهن تر و اسپورت تر كرده است.

این مدل در نمای جلو از جلو پنجره جدید هیوندای كه به جلو پنجره "آبشار گون" (Cascading Grille) معروف است و در طراحی محصولات جدید هیوندای استفاده میگردد بهره برده است.

 


جلو پنجره بزرگ،كاپوت خودرو را كشیده تر و زیباتر نشان می دهد كه با طراحی درب صندوق عقب كاملاً هماهنگ می باشد.

نوار كرومی كنار قاب پنجره ها تا چراغ ها همان طور كه در مدل پیشین نیز بود ادامه پیدا كرده است با این تفاوت كه این نوار تا زیر چراغ های جلو نیز ادامه یافته و طراحی زیباتری را به نمایش می گذارد.

در نمای جانبی با حجم های زیبا و دقیق روبرو هستیم كه به خوبی با چراغ های جلو، عقب و رینگ های خودرو هماهنگ است. جای پلاك از روی صندوق عقب به پایین تر و و روی سپر منتقل شده و لوگوی نوشتاری سوناتا به زیبایی در وسط صندوق عقب قرار گرفته است.

مایك سانگ اضافه كرد مدل كنونی هیوندای سوناتا در بازار بسیار موفق بود. تغییرات صورت گرفته برای تاكید بیشتر روی عوامل موفقیت در طراحی خودرو و همچنین اضافه كردن ظاهری به روزتر و مدرن تر به خودرو می باشد.

 

 

 

 

کد خبر 77266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha