کد خبر 77303
۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
این شهر ارزان ترین تاکسی های دنیا را دارد!

پرشین خودرو: قاهره که بزرگ ترین شهر خاورمیانه است، در شمار 80 شهر برتر از نقطه نظر پایین بودن تعرفه تاکسی ها قرار دارد. هر 3 کیلومتر مسیر داخل شهری حدود 0.55 دلار هزینه خواهد داشت.

 

 

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس تحقیقی که به تازگی توسط کسب و کار آنلاین Carspring به عمل آمده است، ارزان قیمت ترین سرویس تاکسی به قاهره؛ پایتخت مصر اختصاص دارد. این کسب و کار در واقع نوعی تجارت الکترونیک است که در زمینه خرید خودرو های کار کرده فعالیت دارد.

 

قاهره که بزرگ ترین شهر خاورمیانه است، در شمار 80 شهر برتر از نقطه نظر پایین بودن تعرفه تاکسی ها قرار دارد. هر 3 کیلومتر مسیر داخل شهری حدود 0.55 دلار هزینه خواهد داشت. وب سایت مذکور کرایه مسیر های مختلف از فرودگاه به شهر و همچنین هزینه هر یک ساعت توقف را مشخص کرده است. در رتبه های بعدی پس از قاهره نام بمبئی، جاکارتا، بخارست و مکزیکو سیتی به چشم می خورد.

قاهره ارزان ترین تاکسی ها در دنیا را دارد!

در ادامه 5 شهر نخست از نظر پایین بودن کرایه تاکسی ها بر مبنای هر 3 کیلومتر مسیر درون شهری نشان داده شده اند.

قاهره ارزان ترین تاکسی ها در دنیا را دارد!

لازم به ذکر است که شهر زوریخ؛ بزرگ ترین شهر کشور سوئیس رکورد دار بالا ترین هزینه تاکسی با 8.30 دلار به ازای هر 3 کیلومتر مسیر درون شهری (مجموعا 25.25 دلار) است. بدین ترتیب رتبه بالا ترین هزینه استفاده از سرویس تاکسیرانی به شهر های زیر تعلق خواهد گرفت:

قاهره ارزان ترین تاکسی ها در دنیا را دارد!

Carspring به منظور تهیه اطلاعات فوق از وب سایت های رسمی هر شهر، وب سایت های رسمی فرودگاه ها و همچنین پایگاه های اینترنتی گردشگری سود برده است. در سال 2009، مصر سرویس تاکسی جدیدی تحت عنوان تاکسی های سفید را معرفی کرد که مقیاس محاسبه هزینه در آن ها به روز رسانی شده بود. با این وجود جا به جایی ارزان قیمت توسط تاکسی ها حتی در قاهره نیز همیشه به این آسانی ها نخواهد بود و مسافران اغلب مجبور به بحث در این مورد با رانندگان می شوند. 

 

 

کد خبر 77303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha