تولید خودروهای سبز در استان قزوین آغاز شد

پرشین خودرو: در مراسمی با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور بهره‌برداری از تولید نخستین خودروهای سبز سنگین ایران در شهرک صنعتی کاسپین یک قزوین آغاز شد.

به گزارش  پرشین خودرو،  روز سه شنبه در مراسمی  با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور و معاون اول رئیس جمهور، فریدون همتی استاندار، سیاوش شمسی پور مدیرکل محیط زیست استان، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، علی رحمانی فرماندار آبیک، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیک فطرت مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین شماره یک، نخستین خودروهای سبز سنگین کشور در شهرک صنعتی کاسپین یک در شهرستان آبیک استان قزوین به بهره‌برداری رسید.

خط تولید کشنده‌های یورو ۴ دوستدار محیط زیست است و در طرح نوسازی ناوگان این واحد تولیدی خودروهای قدیمی از چرخه تولید خارج شده و خط تولید ناوگان جدید که دوستدار محیط زیست است جایگزین می شود.

امسال در این واحد ۵۰۰ دستگاه خودروی کشنده تولید شده و تا پایان سال قرار است سه هزار دستگاه خودروی جدید نوسازی شده و در سال آینده پنج هزار دستگاه تولید و روانه بازار شود.

 

در طرح نوسازی ناوگان این واحد تولید کشنده خودرو پس از گذشت سه ماه از اسقاط ماشین‌های قدیمی، با پیش پرداخت ۱۶ میلیون تومانی، وام ۳۲۰ میلیون تومانی با بازپرداخت هفت ساله و کارمزد ۹ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

با نوسازی حودروهای تولیدی در این واحد مصرف سوخت گازوئیل خودرو با ۴۰ درصد صرفه جویی از ۷۰ لیتر به ۳۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر کاهش می یابد.

مهر

کد خبر 78097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha