موتور و مصرف سوخت خودروهای BYD، مزیت رقابتی در ایران

پرشین خودرو: برای تولید خودروهای خود با 20درصد داخلی سازی آغاز کردیم که در یکسال آینده این رقم به 40درصد می رسد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محسن برازوان معاون فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا، با بیان این مطلب گفت: همیشه بر روی این مطلب که نوع و نحوه توسعه فروش و خدمات حساس بودیم از این رو سعی کردیم افرادی را به مجموعه اضافه کنیم که موجب اعتبار کارمانیا شوند.

وی ادامه داد: چنانچه بخواهیم در تمام استان ها به صورت مستقیم کار کنیم سخت است بنابراین باید نمایندگانی را داشته باشیم که بسیار قوی به توانند در مجموعه فعالیت کنند.

برازوان تاکید کرد: تا پایان سال در تمام استان های کشور نمایندگان ما حضور خواهند داشت و هم اکنون 5 نمایندگی جدید آماده اضافه شدن یه شبکه ما هستند.


وی در مورد محصول اف3 بی.وای.دی گفت: ثبت نام برای این محول از نمایشگاه مشهد آغاز شد و استقبال در همان مشهد از این محصول تازه بسیار خوب بود.

معاون فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا افزود: F3 دنده ای با سیاست قیمت گذاری شرکت با کمترین حاشیه سود وارد بازار می شود و تا یکسال آینده نیز شاهد حضور نسخه اتوماتیک این محصول در ایران خواهیم بود.

وی از حضور دو محصول سانگ و تانگ در بازار ایران خبر داد و گفت: ورود سانگ به ایران حتمی است و برای مدل تانگ نیز در حال دریافت مجوزهای لازم هستیم.

برازوان در مورد قیمت گذاری محصولات فعلی و آینده بی.وای.دی در ایران گفت: قیمت F3 برای ایران 49 میلیون و 750 هزار تومان و سانگ نیز حدود 140میلیون در نظر گرفته شده است.

وی برند بی.وای.دی را دوستدار طبیعت عنوان کرد و افزود: برای توسعه این حضور باید مردم، دولت و رسانه ها به کارمانیا کمک کنند تا این خودروهای دوستدار محیط زیست وارد بازار ایران شوند.

معاون فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا در مورد خودروی تانگ نیز گفت: این خودرو همزمان با حضور در بازار آمریکا در ایران نیز رونمایی می شود و مطمئن هستیم که سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص می دهد.

کد خبر 78364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha