عرضه تاكسی های هیبریدی با ٣٠میلیون یارانه بلاعوض

پرشین خودرو: سه هزار تاكسی هیبریدی از سوی سلام تاكسی، وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، علی خامس متین مدیرعامل شركت سلام تاكسی، با اعلام این خبر گفت: اسفندماه سال قبل فعالیت رسمی سلام تاكسی آغاز شده است و در حاضر ١١٠ خودرو تویوتا پریوس در شبكه حمل و نقل شهری فعالیت خود را آغاز كرده اند.


به گفته وی، واگذاری این تاكسی ها كه ١٥٥ میلیون تومان قیمت گذاری شده است از ٣٠ میلیون تومان یارانه بلاعوض سازمان تاكسیرانی برخوردار است و تا سقف ٧٠ درصد مابقی قیمت خودرو نیز قابلیت دریافت تسهیلات با سود ١٨ درصد و با بازپرداخت ٤ ساله برای رانندگان وجود دارد.

خامس متین با اشاره به اینكه هم اكنون ٣٠٠ هزار خودرو در شبكه حمل و نقل تهران فعالیت دارد كه ٨٠ هزار دستگاه آن تاكسی است، اظهار داشت: ورودی این تاكسی های سبز و لوكس برای فرودگاه مهرآباد ٩٠٠٠ تومان و داخل شهری ٥٠٠٠ تومان است.

براساس این گزارش، خودرو هیبریدی تویوتا پریوس با مصرف سوخت تركیبی ٣.٦ لیتر برای ١٠٠ كیلومتر كم مصرف ترین خودرو كشور محسوب می شود.

تویوتا به عنوان بزرگترین تولیدكننده و فروشنده خودروهای هیبریدی در جهان با ١٠ میلیون خودرو هیبریدی می باشد كه حدود ٤ میلیون از این خودروها، خودروی هیبریدی پریوس بوده است.

کد خبر 78727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha