کد خبر 78775
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

پرشین خودرو: عنوان مبارزه‌ای Tekken طرفداران بی‌شمار و بازی‌کنندگان زیادی دارد. این بازی که اخیرا قسمت هفتم از آن برای کنسول‌ها عرضه شده است، از امروز در اپ استور قابل دریافت است.

به گزارش«پرشین خودرو»، عنوان مبارزه‌ای Tekken طرفداران بی‌شمار و بازی‌کنندگان زیادی دارد. این بازی که اخیرا قسمت هفتم از آن برای کنسول‌ها عرضه شده است، از امروز در اپ استور قابل دریافت است.

 
 بازی مبارزه‌ای Tekken 7 برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود


بازی موبایل Tekken 7 به نمایندگی از بازی‌های مبارزه‌ای استخوان‌دار در زمره‌ی عناوین پرطرفداری قرار می‌گیرد که انتظار رکورد تعداد دانلود و بازی را به وجود می‌آورند. این بازی با قابلیت‌های مختص به خود از امروز برای کاربران iOS قابل دریافت است. بازی برای پلتفرم اندروید هم عرضه می‌شود. این بازی فعلا فقط برای کاربران کانادایی قابل دسترسی است اما به زودی برای دیگران هم منتشر می‌شود.

از ویژگی‌های این بازی می‌توان به 100 کاراکتر با سبک‌های مبارزه‌ی منحصر به فرد با قابلیت آزاد کردن بیش از 20 حرکت اختصاصی برای هر کاراکتر اشاره کرد. همچنین مود‌های متنوعی مانند داستانی و آنلاین نیر در دسترس خواهد بود. در قسمت داستانی با جنگجوی افسانه‌ای کازیو میشیما در سخت‌ترین چالش او همراه می‌شوید و تیم‌های تخصصی خود را برای کامل کردن مراحل خاص می‌سازید.

 

در قسمت دوجو با تیم خود علیه دوستان و دیگر بازیکنان آنلاین به رقابت می‌پردازید. در قسمت رخداد‌های زنده نیز به صورت روزانه، هفتی و ماهانه، هربار تجربه‌ی جدیدی برای شما قابل دسترسی خواهد بود.

بازی مبارزه‌ای Tekken 7 اسفند ماه سال گذشته برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و نیز رایانه‌های شخصی عرضه شده بود. این بازی را از این پس می‌توانید در گوشی هوشمند خود نیز بازی کنید و با دوستانتان به رقابت بپردازید.

 

 

 

 

منبع: برترین ها

کد خبر 78775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha