کد خبر 78799
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

پرشین خودرو: همراه اول در پی سوء استفاده و کلاهبرداری برخی از افراد در فروش تلفنی سیم کارت، در اطلاعیه‎ای به مشترکین نسبت به خرید سیم کارت فقط از درگاه‌های رسمی فروش سیم کارت همراه اول هشدار داد.

به گزارش«پرشین خودرو»، همراه اول در پی سوء استفاده و کلاهبرداری برخی از افراد در فروش تلفنی سیم کارت، در اطلاعیهای به مشترکین نسبت به خرید سیم کارت فقط از درگاه‌های رسمی فروش سیم کارت همراه اول هشدار داد.

 
 این سیم کارت ها را نخرید!


همراه اول به عنوان اپراتور اول تلفن همراه  ایران در پی سو استفاده اشخاصی از طریق تلفن ثابت در تماس با مشترکین این اپراتور به منظور فروش سیم کارت همراه اول با یک شماره مشابه، قیمتی بالاتر از قیمت مصوب با شرایط بسیار ویژه و بدون پشتیانی و خدمات پس از فروش به مشترکین همراه اولی هشدار داد و اعلام کرد که افراد فقط از طریق درگاه های رسمی فروش همراه اول اقدام به خرید و واگذاری سیم کارت بکنند تا در دام کلاهبرداران نیفتند.

همراه اول در اطلاعیه خود تأکید کرد که فروشندگان مذکور رابطه ای با همراه اول نداشته و مشترکین نباید به اعتبار همراه اول به این افراد سودجو اعتماد کنند.

همچنین همراه اول تصریح کرده است مشترکین برای خرید سیم کارت می توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای همراه اول، دفاتر خدمات مشترکین و پرتال این اپراتور  بخش ثبت نام گلچین به نشانی sim.mci.ir اقدام به خرید سیم کارت با قیمت مصوب کنند.

گفتنی است؛ سامانه فروش تلفنی همراه اول، فقط شامل فروش مودم، دانگل، گوشی تلفن همراه و محصولات نوترینو است و سفارش، خرید و تحویل محصولات همراه اول، در درب منزل فقط با ارسال یک پیامک رایگان به سرشماره ۸۰۱۸ صورت‌می پذیرد که پس از ارسال پیامک به سرشماره مذکور، از شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۰۰۰ با مشترک تماس گرفته و خرید محصول انجام می‌شود.

 

 

 

منبع: برترین ها

کد خبر 78799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha