کد خبر 79776
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
رصد سرویس مدارس در طول مسیر

پرشین خودرو: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از نصب بارکد بر روی سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، حسن خلیل‌آبادی  با اشاره به جلسه روز گذشته ستاد استقبال از مهر با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه در این جلسه معاونان خدمات شهری، فرهنگی و حمل و نقل شهرداری تهران و همچنین نمایندگان پلیس راهور و آموزش و پرورش حضور داشتند تا در مورد مسائل پیرامون بازگشایی مدارس صحبت کنیم، گفت: هر کدام از معاونت‌ها برنامه‌های خود را در راستای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس اعلام کردند.

وی با بیان اینکه قرار شد فضاسازی‌های محیطی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در زمان بازگشایی مدارس و بخصوص در هفته اول مهر ماه در دستور کار قرار گیرد، گفت: پلیس راهور اعلام کرد که براساس پیش‌بینی‌های انجام شده حدود 20 تا 30 درصد ترافیک در هفته ابتدایی مهرماه افزایش می‌یابد و برهمین اساس در مقابل مدارس وسط برخی خیابان‌ها مقررات خاص اعمال می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه نوسازی، رنگ‌آمیزی و تجهیز برخی مدارس با همکاری دستگاه‌های مربوطه و شهرداری در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: همچنین بازباران با هدف پوشش دانش‌آموزان نیازمند در دستور کار قرار گرفته و قرار شده است سازمان اتوبوسرانی برای تردد دانش‌آموزان استثنایی ناوگان خود را تقویت کند.

خلیل‌آبادی افزود: همچنین معاونت حمل و نقل با همکاری سازمان تاکسیرانی قرار است تمامی سرویس‌های مدارس را بارکد بزند تا در طول مسیر سرویس مدرسه قابل رصد باشد و این مهم در مراحل مختلف انجام می‌شود و همچنین رانندگان مدارس مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا صلاحیت آنها مورد تایید خاص قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: همچنین قرار شد روند حذف پراید از سرویس مدارس که از سال قبل آغاز شده، امسال نیز ادامه داشته باشد و به دلیل استحکام و امنیت ضعیف پراید این خودرو از چرخه سرویس مدارس حذف شود.

 

کد خبر 79776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha