کد خبر 79902
۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
تازه نفس‌های آلمانی در نمایشگاه فرانکفورت

پرشین خودرو: گروه صنعتی بورگوارد از محصولات جدید خود در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، نمایشگاه فرانکفورت که از 12 سپتامبر برگزار می شود، پذیرای مهمترین برندهای خودروساز جهان است. بورگوارد نیز به عنوان یکی از قدیمی ترن برندهای خودروساز آلمانی از محصولات هوشمند و دوستدار محیط زیست خود در این نمایشگاه رونمایی می‌کند.

گروه صنعتی بورگوارد با دریافت گواهینامه تایید جامع نوع خودرو اروپا (WVTA) عرضه محصولات سری جدید خود را آغاز می کند. این گواهینامه بر اساس مقررات کمیسیون اقتصادی اتحادیه اروپا صادر می شود. سازگاری با آزمون­های این سازمان به عنوان سخت گیرانه­ ترین سیستم بررسی و صدور گواهی کیفیت برای خودروها از ابتدا بخشی از استراتژی توسعه شرکت بورگوارد برای حضور در بازارهای مختلف بوده است.

به گفته دکتر تیلو شویرز، مدیر توسعه گروه بورگوارد «خودروهای جدید این شرکت نه تنها از فناوری پیشرفته ای برخوردارند، بلکه تمامی مراحل طراحی و تولید آنها به صورت بسیار دقیقی مورد آزمون قرار گرفته و اکنون این موضوع با دریافت گواهینامه تأیید جامع نوع خودروهای اروپا (WVTA) که یکی از جامع ترین آزمون ها برای خودروها در سطح جهان به شمار رفته و ضمانتی قابل اعتماد برای کیفیت خودرو می باشد، مورد تأیید قرار گرفته است».

بورگوارد در دهه 50 میلادی جزو سه تولید کننده بزرگ خودروسازی آلمان بوده است. این شرکت مجددا با احیای بخش تولید خودرو از یک سال گذشته به دنبال احیای تاریخ درخشان خود در عرصه خودروسازی است. بورگوارد برای ورود به عرصه رقابت با دیگر خودروسازان، همکاری خود با سه مرکز تحقیقاتی معتبر را آغاز کرده است.

تکنولوژی به کار رفته در تاسیسات تولید نسل جدید خودروهای بورگوارد بر مبنای استفاده از هوش مصنوعی در ماشین آلات خطوط تولید است که اولین خروجی های آن با کمک مهندسان و طراحان پورشه و بوش تولید شده است.

کد خبر 79902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha