مرسدس بنز GLC هیدروژنی در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درمی آید

پرشین خودرو: شرکت مرسدس بنز اخیرا چندین محصول جدید را برای نمایشگاه اتومبیل بین المللی فرانکفورت 2017 معرفی کرده است و به دنبال آن به تازگی نیز چند خودروی دیگر را آماده ساخته تا با دستی پر به این نمایشگاه مهم قدم گذارد.

به گزارش پرشین خودرو، حال این برند آلمانی تصمیم گرفت از GLC جدید سوخت سلولی رونمایی به عمل آورد که یک مدل جدید با سوخت متفاوت است. شرکت‌های مختلفی هستند که می خواهند به تولید اتومبیل های سوخت سلولی بپردازد و مرسدس را باید یکی از آنها به شمار آورد. این مدل در دست توسعه بوده و یک مدل هیدروژنی محسوب می شود.
نسل بعدی اتومبیل های سوخت سلولی مرسدس بنز براساس مدل GLC تحت توسعه هستند تا بزودی به نمایش درآیند. خودروهای سوخت سلولی گذشته از آن که مصرف سوخت کمی را برای خودروها رقم می زنند بلکه موجب عدم آلودگی هوا می شوند. اما در مقابل هزینه سوخت بالایی داشته و نمی توان آن را سوخت شایعی دانست.
مرسدس بنز چند سالی را مشغول توسعه این نوع سوخت برای برخی محصولاتش بود که در نهایت بزودی GLC جدید سوخت سلولی را رونمایی خواهد کرد. کارشناسان مرسدس بنز تجربه فراوانی در توسعه چنین مدلی دارند بنابراین انتظار داریم خودرو موردبحث از جدیدترین تکنولوژی سوخت سلولی بهره ببرد.
یک بار در سال 2015 مرسدس بنز GLC سوخت سلولی را معرفی کرد اما تصمیم گرفته شد در نمایشگاه فرانکفورت از مدل جدید آن رونمایی به عمل آورد که با گذشت دو سال انتظار داریم تغییرات بسیاری در آن حاصل شده باشد.
اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها باید تا نمایشگاه فرانکفورت سال 2017 منتظر ماند. امید فراوانی می رود که مدل جدید موفقیت مدل قبل را تکرار کند و بزودی راهی خیابان های حهانی شود.

کد خبر 80034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha