کد خبر 81033
۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
کاهش تصادفات در اول مهر امسال

پرشین خودرو: مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران گفت: امسال در ساعات ابتدایی سال تحصیلی جدید شاهد تصادفات کمتری نسبت به سال‌های گذشته بودیم.

به گزارش پرشین خودرو، نوشین سرور در کمیته ستاد استقبال از مهر مستقر در معاونت حمل و نقل ترافیک شهر تهران با بیان این که تصادف در مهرماه امسال کمتر از مدت مشابه بوده است گفت: رصد دوربین‌ها و ترافیک نشان داد که علاوه بر اینکه شاهد کاهش ترافیک در روز اول مهر ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم و زمان سفر نسبت به سال قبل تغییر کرده است، خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام شده تصادفات کمتر شده و زمان پاکسازی معابر از تصادفات به شدت کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه مردم نقش تعیین کننده‌ای در شناور شدن ترافیک و توزیع متعادل‌تر ترافیک داشتند، گفت: تا ساعت ۷ و ربع صبح امروز اول مهر ماه ۴ تصادف، ۶ توقف به دلیل نقص فنی و سه ازدحام مسافر توسط دوربین‌های سطح شهر رصد و ثبت شده است که با کمک گشت تاکسیرانی و اتوبوسرانی این مسائل مرتفع شده است.

سرور با بیان اینکه بزرگراه‌های همت، حکیم و صدر بیشترین درگیری ترافیکی تا ساعت ۷:۱۴ دقیقه را داشتند، گفت: ترافیک این معابر به سمت مرکز شهر بوده است که توسط پلیس و دوربین‌های سطح شهر در حال رصد و کنترل است.

کد خبر 81033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha