برخورد شدید اتوبوس با سمند در اتوبان پیامبر اعظم تبریز

پرشین خودرو: برخورد شدید اتوبوس با سمند در اتوبان پیامبر اعظم تبریز سه فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت که سرپرست روزنامه همشهری در آذربایجان غربی یکی از جان باختگان این سانحه بود.

به گزارش  پرشین خودرو،  این سانحه در نتیجه برخورد شدید خودرو سمند با اتوبوس در اتوبان پیامبر اعظم رخ داد که رحمان نریمانی سرپرست روزنامه همشهری در آذربایجان غربی و مادر و فرزند وی از فوت شدگان این تصادف دلخراش بودند و یک نفر نیز در این سانحه مصدوم شده است.

سرهنگ ناموران رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی نیز در ارتباط با این حادثه گفت: خستگی و خواب آلودگی راننده سمند و خروج از جاده و برخورد با عقب اتوبوس اسکانیا که به علت نقص فنی در شانه خاکی متوقف شده بود، علت این حادثه تشخیص داده شده است.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز در تشریح این سانحه به خبرنگاران گفت: در حادثه صبح امروز در اتوبان پیامبر اعظم محدوده شهرک یاغچیان بر اثر برخورد شدید اتوبوس با سمند دو نفر در دم جان باختند و مصدوم دیگر علیرغم تلاش نیروهای اورژانس در مسیر بیمارستان جان باخت.

وحید شادی نیا همچنین خاطر نشان کرد: سرنشین مصدوم اتوبوس تحت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافت.

کد خبر 81068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha