تردد خودروها در 2 مسیر کوهستانی زنجان فقط با زنجیر چرخ

پرشین خودرو:رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق با زنجیر چرخ انجام می شود.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی  افزود: بارش برف که از اواخر شب گذشته در این مسیرهای ارتباطی آغاز شده بود موجب شد تا تردد خودروها به دلیل لغزندگی سطح جاده به کندی و با سختی صورت گرفته و بدون زنجیرچرخ امکانپذیر نباشد.
وی اظهار کرد: عوامل پلیس راه زنجان به خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ هستند اجازه تردد در این 2 مسیر ارتباطی را نمی دهند و عوامل راهداری نیز با انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی سعی دارند تا تردد خودروها در این مسیر، سهل و مطمئن تر شود.
شیرمحمدی افزود: تردد خودروها در محدوده گردنه پاپایی در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار نیز به دلیل وجود مه به کندی و با احتیاط صورت می گیرد و از رانندگان عبوری از این مسیر انتظار می رود از چراغ های مه شکن استفاده کنند.
وی تصریح کرد: اغلب مسیرهای ارتباطی این استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده است و لازم است رانندگان از سرعت غیرمجاز اجتناب کنند و به قوانین و مقررات راهنمایی توجه بیشتری داشته باشند.
 استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

کد خبر 87626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha