تلاش‌های بیوک با کانسپت Enspire برای رسیدن به بازار چین

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی بیوک چند روز مانده به نمایشگاه بین المللی پکن چین، از محصول کانسپت خود در کشور چین رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در تاریخ 25 آوریل سال جاری، نمایشگاه بین المللی پکن 2018 کار خود را در کشور چین آغاز می کند و شرکت های خودروساز بومی فرصت مناسبی خواهند داشت تا از جدیدترین محصولات خود در این نمایشگاه رونمایی کنند. اما شرکت خودروسازی بیوک باوجود اینکه پیش بینی می شود در نمایشگاه بین المللی پکن چین حضور داشته باشد، برای جلب توجه بیشتر و در یک برنامه اختصاصی، از محصولات جدید خود برای بازار چین رونمایی کرده است که یکی از محصولات آن می تواند خودروی شاسی بلند Enspire باشد که در واقع یک طرح کانسپت بوده و از سیستم محرک تمام الکتریکی در زیر کاپوت آن استفاده شده است.

 


باتوجه به تصاویر منتشر شده از سوی شرکت خودروسازی بیوک، می توان شاهد یک خودروی شاسی بلند کاملا زیبا با فاکتورهای طراحی پیشرفته و آینده نگر بود که به نوعی می تواند تلاش های این خودروساز آمریکایی برای کسب اعتبار بیشتر در بازارهای جهانی باشد، بویژه رونمایی رسمی این خودرو در کشور چین و محکم کردن جای پای خود در بازار این کشور که در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین بازار اتومبیل جهان شناخته می شود و تمامی خودروسازان جهانی در تلاش برای ورود به بازار این کشور و دریافت سهم خود از جمعیت میلیاردی این کشور هستند. هرچند در صورت رسیدن به مرحله تولید، عرضه این محصول در سایر بازارهای جهانی دور از انتظار نخواهد بود.

 


به خودروی شاسی بلند Enspire برگردیم، می‌توان گفت که این خودرو از سوی شرکت خودروسازی بیوک یک سیستم محرک تمام الکتریکی دریافت کرده است. البته جزییات این سیستم به طور دقیق ارائه نشده است، اما در ادامه شرکت خودروسازی "بیوک" مدعی است که یک سیستم محرک 550 اسب بخاری در برنامه ریزی این شرکت وجود دارد که می‌تواند عملکرد مناسب و همچنین شتاب صفر تا صد حدودا 4 ثانیه به همراه داشته باشد، این درحالیست که باتری‌های اتومبیل توانایی حرکت تا حدود 600 کیلومتر را دارند و برای شارژ مجدد آنان، تنها نیاز به صرف 40 دقیقه زمان خواهد بود تا بتوان باتری‌های کاملا خالی اتومبیل را حدود 80 درصد شارژ کرده و بار دیگر استفاده کرد.

کد خبر 94141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha