کد خبر 96129
۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹
معرفی تبلت منحصر به فرد سونی

پرشین خودرو: در حالی که پیشتر شاهد معرفی تبلت کاغذ الکترونیکی بزرگی از سونی بودیم و متاسفانه این تبلت با قیمتی بیش از 1100 دلار عرضه می شد که هزینه بالایی برای خریداران بود. حال به تازگی ژاپنی ها تصمیم گرفتند نسخه کوچکتری را به نام DPT-CP1 با صفحه نمایش کوچکتر رونمایی کند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت سونی هر سال محصولات جدیدی را به سبد دستگاه های دیجیتالی خود می افزاید و به تازگی از دیوایس جدیدی رونمایی کرده است.

در حالی که پیشتر شاهد معرفی تبلت کاغذ الکترونیکی بزرگی از این شرکت بودیم و متاسفانه این تبلت با قیمتی بیش از 1100 دلار عرضه می شد که هزینه بالایی برای خریداران بود. حال به تازگی ژاپنی ها تصمیم گرفتند نسخه کوچکتری را به نام DPT-CP1 با صفحه نمایش کوچکتر رونمایی کند.
 

سونی


این تبلت جدید تنها 600 دلار قیمت داشته و به نمایشگر 10.3 اینچی مجهز است و در فناوری پنل نمایشگر هیچ تفاوتی با نسخه قبلی LCD ندارد.

با این محصول سونی افراد تصور می کنند روی کاغذ دیجیتالی در حال نوشتن هستند و تجربه ای مشابه نوشتن روی کاغذ را رقم می زند. از ویژگی های محصول باید به مطالعه مطالبی با فایل PDF، پشتیبانی از اندروید و iOS جهت اتصال دستگاه های موردبحث به این تبلت و باتری با عمر 3 هفته ای اشاره داشت.

بزودی این تبلت روانه بازار خواهد شد.
 

کد خبر 96129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha