کد خبر 101740
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
احضار مدیر شرکت قشم‌ایر به دادسرا

پرشین خودرو: رئیس ایستگاه و مدیر‌عامل شرکت قشم‌ایر برای توضیح درباره تأخیر بیست‌ساعته یکی از پرواز‌های خارجی از مبدأ مشهد، به دادسرا احضار شدند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از انتخاب، رئیس ایستگاه و مدیر‌عامل شرکت قشم‌ایر برای توضیح درباره تأخیر بیست‌ساعته یکی از پرواز‌های خارجی از مبدأ مشهد، به دادسرا احضار شدند.

بازپرس شعبه رسیدگی به جرائم فرودگاه مشهد در تشریح جزئیات این خبر گفت: مطلع شدیم که در تاریخ هجدهم شهریور متأسفانه یکی از پروازهای خارجی از مبدأ مشهد حدود ده‌ها ساعت تأخیر داشته و موجب نارضایتی مسافران این پرواز شده است.

قاضی محمدحسن اصولی‌صفار افزود: به‌محض اطلاع از این موضوع، پیگیری‌های لازم انجام و مشخص شد یکی از پرواز‌های خارجی شرکت هواپیمایی قشم‌ایر به شماره‌٢٢١٧ از مبدأ مشهد به مقصد نجف اشرف بیش‌از ٢٠ساعت تأخیر داشته است.

وی ادامه داد: با‌توجه‌به اینکه علت تأخیر مشخص نبود و هیچ‌کس هم پاسخ‌گوی مسافران پرواز نبود، طبق دستور، رئیس ایستگاه و مدیر‌عامل شرکت هواپیمایی قشم‌ایر برای بیان توضیح درباره این تأخیر به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۴ مشهد احضار شدند.

اصولی صفار تأکید کرد: بر‌اساس دستور دادستان مشهد، تأخیر پرواز و اجرا‌نشدن منشور حقوق مسافران یا نارضایتی و سرگردانی آنان، برای شرکت‌های هواپیمایی تخلف محسوب می‌شود و مسئولان این شرکت‌ها تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

کد خبر 101740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha