زائران اربعین در بازگشت با پلیس همکاری کنند

پرشین خودرو: معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی (ناجا) با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم زوار اربعین، گفت: با آغاز موج بازگشت نیز انتظار می رود، زائران با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی همچنان همکاری داشته باشند و به توصیه ‌های پلیس توجه کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، سرهنگ علی هاشمی روز چهارشنبه با اشاره به حضور گسترده و موثر پلیس پیشگیری در ماموریت اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام محرم، تمام نیروها از جمله پلیس های تخصصی به صورت فعال و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران هستند، پلیس پیشگیری تمام ظرفیت و امکانات خود را در راستای خدمت به زائران به کار گرفته است و این روند تا پایان بازگشت زوار ادامه دارد.
وی با اشاره به خدمات دهی پلیس به زوار و تلاش نیروی انتظامی برای ارائه مطلوب ترین خدمات، خاطرنشان کرد: با هوشیاری و آمادگی نیروهای انتظامی و امنیتی تاکنون هیچگونه مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها نداشته ایم و روند بازگشت زائران نیز به خوبی در حال انجام است.

 

اربعین

 


معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم زوار اربعین حسینی (ع)، ادامه داد: کارکنان پلیس پیشگیری اعزامی به ماموریت اربعین به گونه ای تلاش کردند تا زائران خاطره خوب و خوشی از پلیس و شیوه خدمت رسانی نیروی انتظامی داشته باشند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: تمرکز پلیس پیشگیری به اقدامات ایمنی و امنیتی معطوف بوده است؛ بنابراین این پلیس تخصصی در ماموریت اربعین عهده دار بیشترین مسئولیت در تامین امنیت زائران بوده است

کد خبر 104567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha