هوندا برای چینی ها ماشین کاملا الکتریکی می سازد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هوندا برای بازار انحصاری چین، یک خودروی شاسی بلند کاملا الکتریکی آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هوندا برای محکم کردن جای پای خود در بازار چین و تقویت فروش خود در بازار این کشور، یک خودروی شاسی بلند کاملا جدید تحت عنوان Everus VE-1 راه اندازی کرده است و همانطور که گفتیم، این خودرو از سیستم محرک کاملا الکتریکی سود برده و تنها در انحصار بازار بزرگ چین خواهد بود. هرچند ناگفته نماند که هوندا با همکاری شرکت خودروسازی "گوانگژو اتومبیل گروپ" این شاسی بلند جذاب تمام الکتریکی را طراحی کرده است تا مجوز فعالیت و عرضه بدون مشکل این محصول در بازار چین را داشته باشد.

با تایید شرکت خودروسازی هوندا، این ماشین براساس پلتفرم خودروی هوندا HR-V ساخته شده است که حالا یک موتور الکتریکی 161 اسب بخاری با امکان تولید 280 نیوتن متر گشتاور دریافت کرده است که توسط مجموعه باتری‌های لیتیوم یون 53.6 کیلووات ساعت حمایت شده و نیروی تولیدی آن تنها به سمت چرخ های محرک جلو ارسال خواهد شد.

 



با استفاده از مجموعه باتری های قدرتمند و بسیار خوب 53.6 کیلووات ساعت، شرکت خودروسازی هوندا ادعا می کند که این خودرو با یکبار شارژ کامل باتری های خود می تواند مسافت 340 کیلومتر را طی کند، هرچند این خودرو 3 حالت رانندگی مختلف در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد که شامل حالت رانندگی "عادی"، "اسپرت" و "ذخیره انرژی" می شود.

در پایان خودروی Everus VE-1 نخستین خودروی الکتریکی تولید انبوه هوندا در بازار چین خواهد بود که از سال آینده میلادی راه اندازی شده و به بازار عرضه می شود.

کد خبر 106014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha