توهین دوباره به خودروی ایرانی با ژست مردمی بودن!

پرشین خودرو: ویدئویی از مصاحبه با مجری برنامه طنز تلویزیون منتشر شده که حاوی توهین و استفاده وی از کلمات نامناسب درباره پراید است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، رضا رفیع را که مجری گری یکی از برنامه های طنز تلویزیون را بر عهده دارد، می بینیم که در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر ایجاد مشکلات احتمالی در خصوص انتقادات وی از خودروهای ایرانی، از شکایت سایپا به دلیل توهین وی به خودروی پراید خبر می دهد.

تا اینجای کار همه چیز طبیعی است اما "رفیع" بعد از اعلام این خبر، مجددا کلمات نامناسبی را به کار می برد و مدعی می شود که شکایت از وی به دلیل انتقاد از پراید دون شان وی با تجربه 25 سال طنز پردازی است. (!)


"رفیع" ادامه می دهد، "پراید خر کیست که از ما شکایت کند و ما باید به دلیل شکایت های دیگر و با ارزش تری باید بازخواست شویم" که ایجا با قهقهه مجری روبرو می شود.

"رفیع" البته دلیل این رفتار و سخنان را به این ربط می دهد که مردم ایران را شایسته خودروهایی می داند که در برخورد با جدول و ورود به خاکی به سرنشینان آسیبی وارد نکند.

این مجری تلویزیون یکی از دلایل محبوبیت خود را در همین مساله معرفی می کند.

البته این مجری طناز به این مورد که بر مبنای کدام اطلاعات از آسیب رانندگان در برخورد با جدول و ورود به خاکی مطلع است، اشاره ای نمی کند.

هیچ انسان منصفی منکر مشکلات پراید نیست اما استفاده از واژگان این چنینی در رسانه ملی و آنتن تلویزیون یا مصاحبه با خبرنگاران رسانه های تصویری، بیش از اینکه بوی دغدغه های مردمی داشتن را بدهد، شائبه بهره بردن از این گونه انتقادات تنها به دلیل دست به دست شدن در فضای مجازی و به تبع آن دیده شدن بیشتر به دلیل بحث های حاشیه ای پراید، را نداعی می کند.



 







 

 

 

 

کد خبر 106755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مردم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    12 0
    یه نفرم که پیدا میشه حرف دل مردم را میزنه شما ناراحتی. البته آگهی بگیر سایپا و ایران خودرو بایم ناراحت بشه. متاسفم که همه چیز را فدای پول کردین
  • reza ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    11 1
    چرت و پرت ننویسین خودروی ایرانی کیلو چنده؟ کجای پراید ایرانیه؟!!
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    10 0
    اقای رفیع شاعر وطنز پرداز است واین جملات را به صورت طنز گفته و ایرادی ندارد. سیاسیون و مدیران نظام کلمات بدتری بکار می برند
  • ادمین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    6 1
    نکته؛ مشکل انتقاد از پراید نیست دوستان عزیز! مشکل آویزان شدن عده ای به پراید و استفاده از کلمات نامناسب با هدف دیده شدن در فضای مجازی است.انتقاد از هر موضوعی اگر به صورت درست مطرح شود از جانب همگان پذیرفته است اما؛ الفاظ این چنینی از یک شاعر همانطور که در متن هم اشاره شده است شائبه ای دیگر را ایجاد می کند.لطفا توجه کنید.
  • تو چرا ناراحتی؟ ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    7 0
    مگه بی ربط گفته ؟ یه نفر واقعیت رو گفته شما سختتونه.
  • صالح ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    7 0
    میگن خر ورش افلاطونه، حیف خر که با این قارقارک مقایسه شه ،اگه خر زبون داشت قهر میکرد
  • عبدالله ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    5 0
    با سلام پراید را باید به خاطر کشتارمردم ،ایمنی کم ،قیمت زیادو ..........روی سر گذاشت!!!!!!!!!!!؟
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    1 0
    بنده خدا راست میگه ، حالا که فکر میکنم خر دستیار دونکیشوت از پراید زیبا تر و بهتر بود D:
  • 65 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    1 0
    اتفاقا در زبان طنز داره انتقاد می کنه بی خود شلوغش نکنین یه نفر هم طنز پرداز درست حسابی هست اونم ناکارش نکنین