کد خبر 107881
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
۷۳۳۰ فقره سند دریانوردی در هرمزگان صادر شد

پرشین خودرو: معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان از صدور ۷۳۳۰ فقره سند دریانوردی طی ۹ ماه سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو ، اسماعیل مکی زاده از برگزاری یک هزار و ۴۱۱ نفر-آزمون شایستگی دریانوردی از آغاز امسال تا ابتدای دی ماه جاری خبر داد و گفت: این آزمون ها در زمینه های فرماندهی، افسری عرشه و مهندسی مربوط به شناورهای چوبی و فلزی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه طی نه ماه اخیر، در مجموع هفت هزار و ۳۳۰ فقره سند دریانوردی در این استان صادر شده است، اظهار داشت: تعداد پنج هزار و ۳۰ فقره از این اسناد مربوطه به گواهینامه های دریانوردان بوده است.

مکی زاده افزود: این تعداد گواهینامه دریانوردی شامل سه هزار و ۲۰۲ فقره به گواهینامه های اصلی(گواهینامه تعیین سمت در شناور) مربوط است و یکهزار و ۸۲۸ فقره نیز به گواهینامه های جانبی(آموزش های جنبی از جمله مباحث ایمنی) است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: براساس الزامات کنوانسیون سازمان جهانی کار تمامی دریانوردان برای فعالیت های حرفه ای خود ملزم به داشتن شناسنامه دریانوردی هستند، از این رو از ابتدای سال ۹۷ تاکنون، دو هزار و ۳۰۰ فقره شناسنامه دریانوردی در هرمزگان صادر شده است.

کد خبر 107881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha