زمان فروش پژو 207 و دنا پلاس با سقف پانورامیک مشخص شد

پرشین خودرو: مدیر عامل ایران خودرو در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه خودرو تهران با اشاره به تولید خودروهای 207 و دنا پلاس با سقف شیشه ای از فروش این خودروها تاپایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، هاشم یكه زارع با حضور در جمع خبرنگاران گفت: پیش فروش این دو خودروی جدید ایران خودرو تا پایان سال انجام می شود و زمان تحویل نیز سال 98 خواهد بود.

وی در مورد قیمت این محصولات افزود: این خودروها امسال پیش فروش می شوند و قیمت قطعی خودرو هم زمان با دعوتنامه و زمان تحویل مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به داخلی سازی پژو ٣٠١ در ایران گفت: بعد از خروج پژو از ایران با تهمیداتی كه داشتیم به سمتی رفتیم كه داخلی سازی پژو ٣٠١ را انجام دهیم و لذا این كار انجام شده و محصولات داخلی سازی شده روانه بازار خواهد شد.

 



مدیر عامل ایران خودرو همچنین در پاسخ به پرسشی در زمینه زمان جدید فروش خودرو از سوی این شركت تصریح کرد: تا دو هفته آینده پیش فروش جدید محصولات این شركت آغاز می شود.

وی در مورد شكایات خریداران خودرو از عدم تحویل نیز خاطرنشان کرد: مشكلات قطعه باعث كاهش تولید خودرو شده و زمان تحویل را نیز افزایش داده است اما مشتریان مطمئن باشند تمامی خودروهای پیش فروش شده با كمی تاخیر تحویل مشتریان می شود.

کد خبر 107990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha