تخلفات احتمالی نمایندگی ها را به CRM مدیران خودرو اطلاع دهید

پرشین خودرو: مدیران خودرو برای رفع دغدغه مشتریان خودروهای چری و ام وی ام در خصوص تامین قطعات یدکی این خودروها، تور بازدید از انبار قطعات یدکی این شرکت را با حضور جمعی از مالکان تیگو5 برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جمعی از مدیران خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو همراه با مدیران بازاریابی شرکت چری و ام وی ام پاسخگوی سوالات خبرنگاران دریک نشست خبری شدند.

مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پاسخ سوال خبرنگار پرشین خودرو در خصوص برنامه های این شرکت برای رفع دغدغه مشتریان از بابت تامین قطعات یدکی خودروها در شرایطی که با محدودیت های بین المللی در این حوزه مواجه هستیم، گفت: در شرایطی که وضعیت تامین قطعات در صنعت خودرو مناسب نیست، به دلیل همکاری هایی که شریک خارجی مدیران خودرو با ما داشته است با اطمینان خاطر می گوییم که از بابت تامین قطعات یدکی خودروهای ام وی ام و چری مشکلی نخواهیم داشت.

 



محمد حسن گرمان افزود: در شرایط پیش از تحریم ها درصد مطلوب بسیاری از خودروسازان در تامین قطعه رقمی در حدود 80 درصد بود که در حال حاضر و با وجود محدودیت های بین المللی صنعت خودرو، میزان تامین قطعه در شرکت مدیران خودرو در حدود 90 درصد است.

وی ادامه داد: البته ممکن است در برخی از نمایندگی های مدیران خودرو مشتریان این شرکت با کمبود قطعه ای خاص مواجه شوند که در این صورت نمایندگی موردنظر می تواند با ثبت درخواست اضطراری قطعه، ظرف 24 ساعت قطعه را دریافت می کند.

گرمان با اشاره به افزایش قیمت ها در چند ماه اخیر، گفت: هر چند این افزایش قیمت ها در قطعات یدکی نیز تاثیرگذار بوده است اما به دلیل راهکار شرکت مدیران خودرو در قیمت گذاری که قیمت قطعات ورودی جدید را به موجودی قبل در انبار قطعات یدکی اضافه می کند و میانگین این رقم را به عنوان قیمت قطع اعلام می کند، توانسته ایم با میانگین موزون گرفتن تا جای ممکن از افزایش قیمت های بی رویه جلوگیری کنیم هر چند که در بازار آزاد نمی توانیم نظارتی داشته باشیم.

وی در خصوص تخلفات برخی نمایندگان این شرکت نیز افرود: در صورت گزارش تخلفات از سوی مشتریان، مجوز نمایندگی متخلف در کمیسیون اعطا و لغو مجوز نمایندگی شرکت بررسی می شود که از توبیخ و جریمه تا لغو امتیاز نمایندگی از برخوردهای این شرکت با متخلفان است.

گرمان از مشتریان مدیران خودرو خواست تا تخلفات احتمالی نمایندگی های این شرکت را به واحد CRM مدیران خودرو اطلاع دهند.

قائم مقام مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو با بیان اینکه در سال 2018 مبلغ 800 میلیارد تومان به عنوان جریمه خواب خودرو به مشتریان پرداخت کرده ایم گفت: با وجود برنامه های شرکت در تامین قطعه، سعی کردیم تا مشکلاتی که از بابت تامین قطعه برای مشتریان ایجاد شده است را با پرداخت خسارت خواب خودرو جبران کنیم.

 

 


سردار توفیقی آذر با اشاره به 5 برابر شدن ثبت سفارش قطعات این شرکت گفت: مشکلاتی که بابت نقل و انتقال پول به وجود آمده است تا 80 درصد مرتفع شده است.

توفیقی آذر در ادامه از راه اندازی اپلیکیشن خدماتی شرکت مدیران خودرو خبر داد.

در پایان این نشست بابک صدرایی مدیر بازاریابی چری گفت: مسابقه انتخاب بیشترین کارکرد تیگو5 را در دست اجرا داریم که 5 نفر از مالکان تیگو5 هایی که بیشترین کارکرد را داشته باشند در مراسم خاصی معرفی  و جایزه ای به رسم یادبود به آنها تقدیم می کنیم.

 




در این لینک می توانید گزارش تصویری بازدید از انبار قطعات یدکی ام وی ام و چری را مشاهده کنید.

کد خبر 108234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha