پرواز شرکت‌های هواپیمایی به مقاصد خارج از کشور بلامانع است

پرشین خودرو: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: پرواز شرکت‌های هواپیمایی به مقاصد خارج از کشور بلامانع است و شرکت‌های هواپیمایی از نظر تداوم پروازی مشکلی ندارند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، مقصود اسعدی سامانی در خصوص آخرین وضعیت شرکت‌های هواپیمایی برای پرواز به سایر کشور‌ها بیان کرد: پرواز شرکت‌های هواپیمایی به مقاصد خارج از کشور بلامانع است و شرکت‌های هواپیمایی از نظر تداوم پروازی مشکلی ندارند.

وی در ادامه افزود: نکته‌ای که وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با تحریم هواپیمایی ایران مطرح کردند مربوط به تحریم صنعت هواپیمایی ایران است که به حوزه قطعات، تجهیزات و فروش هواپیما می‌شود و از سال ۱۳۵۸ توسط آمریکایی‌ها اعمال شده است و آن‌ها هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تحریم کردند تا بدین طریق اجازه پرواز را ندهند و صنعت هواپیمایی ایران را تحریم کنند و روز به روز نیز تحریم‌ها را سخت‌تر کردند.

 

هواپیما

 

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه همه پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی کشور به مقاصد خارجی انجام می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی کشور به مقاصد خارجی انجام می‌شود و به جز پرواز ماهان‌ایر به آلمان که به تازگی با تحریم مواجه شده است مشکلی برای سایر پرواز‌ها وجود ندارد.

اسعدی با اشاره به تحریم پرواز‌های ماهان ایر به آلمان عنوان کرد: درحالی که پرواز‌های ماهان‌ایر به مقصد آلمان تحریم شده است، اما کماکان پرواز‌های ایران‌ایر به آلمان برقرار است و احتمال برقراری پرواز قشم‌ایر به آلمان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این قبیل اقدامات خلاف حقوق بین‌الملل است، که آمریکا همواره در طول تاریخ چنین اقداماتی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است و ملت ایران نیز شاهد اینگونه اقدامات هستیم.

کد خبر 109268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha