کد خبر 111024
۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
شرکت کلاشینکف  یک پهپاد نظامی تولید کرد

پرشین خودرو: شرکت کلاشینکف گروپ که موسس آن میخائیل کلاشینکف به علت تولید اسلحه ای به همین نام شهرت دارد، یک پهپاد نظامی انتحاری و غیرقابل شناسایی تولید کرده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، کلاشینکف گروپ قبلا در زمینه تولید انواع خودروهای برقی نیز فعالیت کرده و حالا برای اولین بار پهپاد نظامی خاصی تولید کرده که در صورت برخورد با زمین بلافاصله منفجر می شود و برای انجام حمله به اهداف حساس و مهم بر روی زمین مناسب است.

پهپاد یادشده دارای بال های ثابت بوده و شرکت روسی Zala Aero نیز در تولید آن همکاری داشته است. پهپاد مذکور به اختصار KUB-UAV نام گرفته و می تواند با دقت بالایی به اهداف زمینی خود حمله کند.

KUB-UAV به راحتی از راه دور قابل کنترل بوده و مجهز به ۳ کیلوگرم مهمات انفجاری است که در صورت برخورد با هدف عمل کرده و آن را به طور کامل نابود می کند. این پهپاد مخفی کار در سکوت عمل کرده و به سادگی قابل شناسایی نیست.

حداکثر مدت زمان پرواز این پهپاد بعد از شارژ ۳۰ دقیقه بوده و سرعت آن بین ۸۰ تا ۱۳۰ کیلومتر در ساعت در نوسان خواهد بود. ابعاد این پهپاد ۱۲۱ در ۹۵ در ۱۶.۵ سانتیمتر بوده و با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفته است.

کد خبر 111024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha