اطمینان به جوانان گره های صنعت خودرو را باز می کند

دومین همایش توانمندسازی فرماندهان و مدیران بسیجی كارخانه جات و كارگران استان تهران با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج به میزبانی پارس خودرو برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، در این مراسم كه سرهنگ وحید تیموری فرمانده بسیج کارخانجات تهران، میرجواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا و ناصر آقامحمدی مدیرعامل شركت پارس خودرو و ٢٠٠ نفر از فرماندهان و مدیران بسیج كارخانه جات و كارگری تهران نیز حضور داشتند، سردار مهران طهماسبی با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران جنگ گفت: در دوران جنگ رزمندگان ما با شرایط سختی به میدان رفتند زیرا كشور آمادگی جنگی نداشت، اما وقتی صحبت از همت و تلاش است راه ها باز می شود.

وی افزود: در دوران جنگ فرماندهان وقتی دیدند محدودیت ها زیاد است به جوانانی مثل شهید حسن باقری اعتماد كردند. امروز هم باید در حل مشكلات كشور چه در حوزه اقتصاد و چه در صنعت به جوانان اعتماد كنیم.

 



معاون هماهنگ کننده دفتر ولی فقیه تصریح کرد: شخصا در دوران گذشته تجربه فعالیت های صنعتی در حوزه خودرو را نیز داشته ام و می دانم در همین شرکت های خودروسازی جوانان دانشمندی هستند که می توانند گره ها را باز کنند.

سردار طهماسبی در خصوص فعالیت های شرکت پارس خودرو نیز گفت: پارس خودرو شرکت خوش نامی است که شخصا از محصولات این شرکت استفاده می کنم و از کیفیت آن نیز رضایت کامل دارم. وی همچنین در پایان گفت: ظرفیت های پارس خودرو بسیار بالاست و انشالله با عزمی که در این شرکت وجود دارد می توان بر مشکلات غلبه کرد.

کد خبر 116806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha