BMW و استفاده از رینگ‌هایی برای افزایش محدوده حرکتی

پرشین خودرو: بی ام و با استفاده از رینگ های آیرودینامیکی، محدوده حرکت شاسی بلند الکتریکی iX3 را تا حداکثر 10 کیلومتر افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی "بی ام و" در حال تدارک ضیافتی بزرگ برای فعالیت در بازار وسایل نقلیه تمام الکتریکی است و چه بهتر که این کار در بهترین حالت خود انجام شود، به همین منظور کمپانی خودروسازی "بی ام و" به کوچک ترین نکات آیرودینامیکی محصولات الکتریکی خود توجه کرده است تا بتواند محدوده حرکت و بازدهی محصولات تمام الکتریکی خود را افزایش دهد. نمونه آن می تواند رینگ های استفاده شده بر روی شاسی بلند الکتریکی iX3 باشد که قرار است در سال جاری راه اندازی شده و در دسترس مشتریان قرار گیرد و رینگ های منحصربه فرد آن می تواند در کاهش وزن، بهبود آیرودینامیک و کارایی بهتر آن کمک کند.

 

رینگ


با رینگ های منحصربه فرد iX3، این خودروی شاسی بلند می تواند انرژی الکتریکی ارزشمند خود را بهینه تر مصرف کند. به عبارتی بهتر، شرکت خودروسازی "بی ام و" از رینگ های آیرودینامیکی با یک طراحی منحصربه فرد بر روی شاسی بلند الکتریکی iX3 استفاده می کند که از یک چرخ پایه آلومینیومی ساخته شده و قطعات آیرودینامیکی آن به طور جداگانه بر روی رینگ ها نصب شده است که در مقایسه با رینگ های استاندارد شاسی بلند X3 حدود 5 درصد وزن کمتری خواهد داشت، درحالی که 15 درصد سبک تر از سایر رینگ های آیرودینامیکی محصولات الکتریکی بی ام و خواهد بود.

به لطف رینگ های آیرودینامیکی، همچنین می توان 2 درصد به کاهش مصرف انرژی iX3 در مقایسه با رینگ های استاندارد و افزایش 10 کیلومتری محدوده حرکتی اتومبیل در چرخه آزمایش WLTP اروپا کمک کند.

 

رینگ


بی ام و نزدیک به یکسال پیش خودروی شاسی بلند iX3 را به نمایش گذاشت و اعلام کرد که محدوده حرکت آن با یکبار شارژ کامل باتری های 74 کیلووات ساعتی حدود 440 کیلومتر خواهد بود. سیستم محرک آن متشکل از موتور الکتریکی نسل پنجم بی ام و بوده و می تواند خروجی قدرت 286 اسب بخاری و گشتاور 400 نیوتن متری داشته باشد که تنها در اختیار چرخ های عقب قرار می گیرد. این خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی تنها در چین و با سرمایه گذاری مشترک شرکت خودروسازی برلیانس تولید خواهد شد.
 

رینگ

کد خبر 120328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha