برگزاری بزرگترین نمایشگاه خودرو اروپا در قالبی جدید!

برگزار کنندگان نمایشگاه خودرو ژنو که عنوان بزرگترین و مهمترین رویداد خودرویی اروپا و جهان را یدک می کشد از برگزاری این نمایشگاه در قالبی جدید خبر دادند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، آنطور که برگزار کننده نمایشگاه خودرو ژنو اعلام کرده است، باید در انتظار برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو 2021 در قالبی جدید و با ترکیبی از فضای مجازی و حقیقی باشیم.

بر اساس برنامه جدید، نمایشگاه خودرو ژنو تنها در 3 روز برگزار خواهد شد و تنها رسانه ها و مطبوعات اجازه حضور فیزیکی در نمایشگاه خودرو ژنو 2021 را خواهند داشت.

نمایشگاه خودرو ژنو 2021 همچنان در محل دائمی نمایشگاه برگزار می شود و شامل کنفرانس های مطبوعاتی 30 دقیقه ای است که به صورت آنلاین نیز پخش می شود.

برگزار کنندگان نمایشگاه خودرو ژنو اعلام کردند که این دوره فرصتی ایجاد می کند تا بتوان صنعت نمایشگاه های خودرو را دوباره و در قالبی جدید احیا کرد.

 

نمایشگاه خودرو ژنو



بنیاد نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو (GIMS) این رویداد را در قالب 3 بسته با قیمت 128 هزار پوند تا 638 هزار پوند تدارک دیده است اما تا کنون هیچ سازنده ای مشارکت در این قالب جدید را تایید نکرده است.

بنابر اطلاعاتی که تا این لحظه منتشر شده است، غرفه 128 هزار پوندی امکان نمایش یک خودرو و حضور 10 مهمان را فراهم می کند و بسته های گران قیمت تر ظرفیت نمایش 4 اتومبیل و 100 مهمان رسانه ای را در اختیار شرکت کننده قرار می دهد.

از آنجایی که نمایشگاه خودرو ژنو 2020 در لحظات آخر به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و خسارت زیادی را به خودروسازان شرکت کننده وارد کرد، آینده این رویداد در سال 2021 نیز همچنان نامشخص است حتی در قالب جدیدی که اعلام شده است.

باید در نظر داشت که هر چند برگزار کنندگان مدعی اجرای نمایشگاه در قالبی جدید شده اند اما موانعی پیش روی این نمایشگاه وجود دارد نظیر اینکه برگزاری نمایشگاه باید مورد تایید مقامات بهداشتی قرار گیرد.

در این میان نکته مهمی نیز وجود دارد که سرنوشت نمایشگاه های بزرگ جهان را به مخاطره انداخته است.

برگزاری آنلاین رویدادهای خودرویی بعد از شیوع سراسری ویروس کرونا به طور کلی حیات نمایشگاه های خودرو را به خطر انداخته است چرا که خودروسازان با هزینه ای کمتر می توانند با استفاده از پلتفرم های مجازی به معرفی محصولات جدید خود بپردازند.

بهترین مثال برای این ادعا نیز، اعلامیه لامبورگینی در اوایل سال جاری است؛ لامبورگینی بعد از تجربه معرفی آنلاین محصول جدید خود اعلام کرد که دیگر در نمایشگاه های مشهور خودرو حاضر نمی شود و در عوض به صورت آنلاین با مشتریان خود ارتباط برقرار خواهد کرد که طیف گسترده تری از جامعه مشتریان را دربر می گیرد.

در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که ویروس کرونا صنعت نمایشگاه های خودرو را به کدام سمت و سو سوق می دهد.

کد خبر 126410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha