نمایش فعالیت‌های توسعه‌ای شایان دیزل در شاهراه ترانزیتی کشور

شرکت شایان دیزل در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد به نمایش فعالیت‌های توسعه‌ای این شرکت تولیدکننده خودروهای کار و تجاری خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شایان دیزل با تک محصول خود در سال جدید همواره پای ثابت نمایشگاه‌های استانی و بین المللی داخلی بوده است.

افزایش فعالیت‌های شایان دیزل پس از تغییر و تحول در مدیریت کلان این شرکت رخ داد و پس از یک سال رخوت و سکوت این شرکت توانسته است تا زمینه مناسبی برای نمایش فعالیت‌های خود در کشور فراهم سازد.

شایان دیزل که توسعه خطوط تولید و شبکه خدمات پس از فروش و هدف گذاری برای تولید و عرضه 1500 کشنده دافران H7 را در سال جاری مشخص کرده است این بار نیز در استان خراسان رضوی به عنوان شاهراه ترانزیتی کشور حاضر خواهد شد.

شرکت شایان دیزل که سال جاری را با حضور پرقدرت در نمایشگاه خودرو تهران آغاز و در اصفهان و شیراز نیز حضور پررنگی داشت در نمایشگاه خودرو مشهد نیز حاضر می‌شود تا بتواند برنامه‌های خود برای تقویت حضور در بازار خودروهای تجاری را اعلام نماید.

شرکت شایان دیزل که دافران H7 را به عنوان تنها کشنده دارای استانداردهای ۸۵گانه اروپایی تولید می‌کند با تک محصول خود در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند.

هر چند شایان دیزل فعلا با تک محصول خود در ایران فعالیت می‌کند اما بنابر اعلام محمد مرتضایی مدیرعامل این شرکت، عرضه انواع کامیونت 6، 8 و 10.5 تن و همچنین محصولاتی در حوزه کمپرسی و کامیون باری در برنامه قطعی شرکت شایان دیزل در سال 1401 قرار دارد که در سال جاری به بازار عرضه می شود.

در حال حاضر دافران اچ7 شایان دیزل با 21 درصد داخلی سازی تولید و وارد بازار می شود. این کشنده بر اساس استانداردهای 85 گانه کشور طراحی شده و از قدرت 480 اسب بخار برخوردار است و از ویژگی های متمایز این مدل در مقایسه با سایر رقبا می توان به استفاده از آپشن ها و امکانات پیشرفته و به روز اشاره کرد.

شایان دیزل هم اکنون این شرکت دارای 12 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور است که تا پایان سال 6 واحد دیگر به نمایندگی های این شرکت اضافه خواهد شد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در روزهای 9 تا 12 شهریورماه امسال و از ساعت 16 تا 22 شب در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی استان، میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 138851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha