فیدلیتی پرایم جدید به نمایش درآمد + تصاویر

بهمن موتور در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان یک نسخه ارتقا یافته از کراس اوور فیدلیتی پرایم با رنگی جذاب را به نمایش عمومی درآورد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تغییرات اصلی در فیدلیتی ارتقایفته در گیربکس و برخی آپشن‌های خودرو خلاصه می‌شود.

کراس اوور فیدلیتی به عنوان یکی از خودروهای خوب این سگمنت از سوی بهمن موتور عرضه است همچنان با همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر عرضه می‌شود با این تفاوت که تغییراتی در گیربکس آن اعمال شده است.

بهمن موتور با توجه به انتقاداتی که به گیربکس فعلی این خودرو از سوی برخی مشتریان وارد شده بود، گیربکس دوکلاچه 6 سرعته تر را جایگزین گیربکس 6 سرعته دوکلاچه خشک کرده است که یقینا در سواری مناسب‌تر این خودرو نقش مهمی خواهد داشت.

 

فیدلیتی پرایم جدید



البته بهمن موتور این تغییرات را تنها در گیربکس خودرو خلاصه نکرد و بر اساس بازخوردی که از مشتریان گرفت، تغییر و جابجایی‌هایی را نیز در کابین خودرو اعمال کرده است.

به عنوان مثال در کنسول میانی فیدلیتی ارتقایافته نسبت به نسخه فعلی تغییراتی در جانمایی ادوات کنترلی و رفاهی خودرو انجام شده است.تغییر در جای دکمه‌های کنترلی و تغییر جایگاه شارژ بیسیم از جمله ارتقای انجام شده روی فیدلیتی است.

 

فیدلیتی پرایم جدید



مهم‌ترین و احتمالا محسوس‌ترین تغییر در فیدلیتی پرایم ارتقایافته به برقی شدن شیفتر دنده بازمی‌گردد و بر خلاف مدل فعلی دیگر خبری از دسته دنده مکانیکی نیست همچنین سیستم کنترل پایداری فیدلیتی پرایم به جدیدترین نسل بوش ارتقا یافته است.

تغییراتی نیز در سیستم تهویه مطبوع فیدلیتی پرایم جدید اعمال شده و از نمونه بروزتری در فیدلیتی استفاده است.

 

فیدلیتی پرایم جدید



کارشناسان فنی بهمن موتور همچنین از اعمال تغییر در برخی اجزای سیستم تعلیق عقب فیدلیتی پرایم جدید در کنار ارتقای کیفی برخی قطعات مصرفی قوای محرکه خودرو خبر می‌دهند.

در پایان آنچه باید بر آن تاکید کنیم، ثابت ماندن قیمت فیدلیتی پرایم جدید است که با وجود این تغییرات هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت و همچنان با همان قیمت از سوی بهمن موتور عرضه می‌شود.

کد خبر 139880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha