رونمایی رسمی فونیکس FX در نمایشگاه خودرو تبریز

مدیر مارکتینگ برند فونیکس در مراسم نمایش رسمی فونیکس FX در نمایشگاه خودرو تبریز گفت: فونیکس اف ایکس به ‌عنوان آمیزه‌ای از هنر و تکنولوژی شناخته می‌شود که با بهره‌مندی از طراحی مطابق با ترند روز، شتابی خیره کننده و هندلینگ کم‌نظیر را به سرنشینان خود پیشکش می‌کند.

/خبرنگار: فرشید آصفی/ به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، 10 روز پس از رونمایی رسمی فونیکس FX در پایتخت، این بار شهر تبریز میزبان نمایش رسمی این خودرو در خلال نمایشگاه خودرو تبریز بود.

 

بیشتر بخوانید:

فونیکس FX پریمیوم با اکسلنت چه تفاوت‌هایی دارد؟

 

تست درایو فونیکس FX در پیست اتومبیلرانی آزادی



در مراسم نمایش فونیکس FX که در غرفه شرکت مدیران خودرو برگزار و با استقبال بازدیدکنندگان نیز مواجه شد، مدیر مارکتینگ برند فونیکس توضیحاتی در خصوص این محصول جدید ارائه کرد.

 

میلاد رحمانی مدیر بازاریابی فونیکس



مدیر مارکتینگ فونیکس با تشریح زبان و فلسفه طراحی فونیکس FX کوشید تا در بازه زمانی محدود به معرفی اجمالی خودرو بپردازد.

حامد رحمانی با اشاره به ویژگی‌های برند لوکس فونیکس در ایران افزود: فونیکس FX خودرویی با طراحی متمایز و آینده‌نگرانه؛ مصداق زیبایی از فلسفه «هنر در حرکت» است. محصولی که ترکیبی از طراحی نور و سایه است.

 

فونیکس



وی افزود: براساس فلسفه ایجاد برند فونیکس، این نشان آمده تا پرچم دار نوآوری باشد و بازار ایران را در بخش هایی که خلاء دارد، تامین کند.

 

فونیکس



به گفته وی این محصول با 13 عملکرد از رادارهای همیار راننده (ADAS)، ضمن تسهیل رانندگی، به لذت سرنشینان از سواری و امکانات رفاهی اندیشیده و ایمنی را نیز در بالاترین سطح ممکن، لحاظ کرده است.

مدیر مارکتینگ برند فونیکس تصریح کرد: محصول جدید فونیکس FX که قرار است در آینده نزدیک با مدل های دیگری در بازار ایران عرضه شود به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز بوده که 156 اسب بخار را با گشتاور 230 نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه به جعبه دنده اتوماتیک CVT مجهز است که قابلیت تیپ ترونیک 9 سرعته مصنوعی را دارد و توان را به چرخ های جلو منتقل می کند.

 

فونیکس




به گفته رحمانی، در آینده نسخه ارتقاء یافته این محصول یعنی فونیکس FX با پیشرانه 1.6 لیتری TGDI که توسط کمپانی AVL اتریش طراحی شده است به بازار عرضه می شود که می‌تواند قدرتی معادل 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار دهد نیرویی که از طریق یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تر (WDCT) ساخت کمپانی گتراک به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌شود.

بر اساس این گزارش، فونیکس FX همچنین در تست تصادف با استاندارد جدید یورو انکپ، 5 ستاره ایمنی را دریافت کرده است. این کراس اوور جز معدود خودروهای چینی بازار ایران است که توانسته تا سطح امتیاز 5 ستاره را بر اساس اصول یورو انکپ به دست آورد.

 

فونیکس



از امکانات رفاهی فونیکس FX می‌توان به فرمان دی کات، نمایشگر دوگانه 12.25 اینچی، صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی با تزئینات کرومی، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، صندلی‌های برقی ردیف جلو به همراه گرمکن، سنسور تصادف جلو، ترمز اضطراری هوشمند، صندوق عقب برقی، سانروف برقی و… اشاره کرد.

تهویه اتوماتیک دوکاناله، سامانه هشدار نقاط کور، رادار کمکی حرکت بین خطوط، شش ایربگ ویژه سرنشینان جلو به همراه کیسه هوای پرده ای و جانبی، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی مالتی مدیا، صفحه آمپر دیجیتالی، آینه های کناری تاشونده برقی، سنسور نور و باران، شارژر وایرلس، دیلایت، اتولایت واز دیگر آپشن های این کراس اوور لوکس مدیران خودرو است./
 

کد خبر 140418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha