حضور نمایندگی جلیل مصیر کد ۴۸۸ مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲ از ۱۶ آبان در حال برگزاری بوده و تا ۱۹ آبان ادامه دارد. مدیران خودرو یکی از خودروسازانی بوده که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و نمایندگی  مدیران خودرو جلیل مصیر با کد ۴۸۸ که در استان اصفهان فعالیت می کند نیز حضور بسیار پررنگی در بزرگترین رویداد خودرویی کشور داشته است.

به گزارش پرشین خودرو، نمایندگی جلیل مصیر فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ در استان چهارمحال و بختیاری با نمایندگی کد ۴۳۹ آغاز کرد. فعالیت نمایندگی جلیل مصیر در استان اصفهان هم از ابتدای سال ۱۴۰۰ با اخذ نمایندگی کد ۴۸۸ آغاز شد. استفاده از نیروهای مجرب در این نمایندگی استان اصفهان سبب شد تا در سمینار جهانی چری در سال ۲۰۲۲ که در شهر شانگهای چین برگزار شد، نمایندگی جلیل مصیر مدیران به عنوان نمایندگی برتر چری شناخته شود.

نمایندگی مدیران خودرو


نمایندگی جلیل مصیر کد ۴۸۸ اکنون دارای پنج شعبه فعال در اصفهان بوده و که شامل نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش برندهای MVM و FOWNIX شرکت مدیران خودرو می شوند. لازم به ذکر است که شوروم فونیکس جلیل مصیر در اصفهان نخستین نمایندگی استاندارد و تخصصی  فونیکس در جنوب کشور می باشد. با توجه به آغاز به کار برند اکستریم XTRIM مدیران خودرو به عنوان لوکسترین برند خودرویی در ایران، جلیل مصیر موفق شد که نمایندگی برند اکستریم در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در استان اصفهان را دریافت کند.

نمایندگی مدیران خودرو


مجید جلیل مصیر موسس مجموعه نمایندگی های ۴۸۸ مدیران خودرو در استان اصفهان از راه اندازی مرکز جدیدی برای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان سه برند ام وی ام، فونیکس و اکستریم در فضایی به مساحت بیش از سه هزار متر مربع در شهر اصفهان خبر داد. با توجه به تفاوت استاندارد سازی این سه برند، تفکیک فضا برای پذیرش، ارائه خدمات و حتی ورود به نمایندگی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. به زودی قرار است که شوروم اکستریم جلیل مصیر در شهر اصفهان به همراه مرکز ارائه خدمات فروش و پس از فروش ذکر شده در این شهر افتتاح شوند.
آدرس شعب نمایندگی در اصفهان
شعبه MVM : خیابان هشت بهشت شرقی
شعبهFOWNIX : خیابان توحید جنوبی
شعبه خدمات : خیابان ارغوانیه
کارشو : سیتی سنتر طبقه همکف ورودی پلازا
شعبه XTRIM: خیابان جی بعد از همدانیان
تلفن ویژه فروش : ۰۳۱۹۱۰۹۰۴۸۸
ادرس اینستاگرام: jalilmasir.ir@
وبسایت : www.jalilmasir.ir

کد خبر 143885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha