ساختار مالی سایپادیزل اصلاح و بازبینی می شود

مدیرعامل سایپادیزل گفت: ساختارهای مالی شرکت سایپادیزل برای سرعت بخشیدن در تولید و خدمت رسانی به مردم باید اصلاح و در همین مسیر بازبینی شوند.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی حسین نژاد، با اعلام این خبر اظهار داشت: حفظ حقوق سهامداران از اولویت های سایپادیزل در امور مالی است، چراکه سهامداران، سرمایه های سایپادیزل هستند و احترام به سهامداران مبنای تصمیم گیری های آتی خواهد بود.

وی افزود: حضور سهام سایپادیزل در بازار بورس، فرصت مغتنمی برای ساختار مالی این شرکت است تا از این طریق نقش مثبت و سازنده ای در چرخه اقتصادی و تولیدی کشور داشته باشد و بایستی شرکت سایپادیزل به جایگاه واقعی خود در تولید خودروهای تجاری بازگردانده شود.

حسین نژاد، با اشاره به تغییرات صورت گرفته در حوزه مالی اظهار داشت: کسب رضایت سهامداران و مدیریت منابع مالی از اولویت های کاری سایپادیزل در حوزه مالی است که انتظار می رود همکاران در اجرای آن جدیت و همت لازم را داشته باشند.

مدیرعامل سایپادیزل که در روزهای اول کاری خود در خطوط تولیدی شرکت حضور داشت، تاکید کرد: همانگونه که مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا بارها تاکید داشته، توجه به رفاهیات و نیازهای نیروی انسانی یکی از اولویت های مدیریتی سازمان است که برنامه هایی برای تحقق آن در دستور کار وجود دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک به دست توانمند کارگران و کارکنان زحمت کش این شرکت شاهد تحولات اساسی و رونق هرچه بیشتر سایپادیزل در حوزه تولید و تنوع محصول باشیم.

یادآور می شود که عباس عبدی به عنوان معاون مالی شرکت سایپادیزل معرفی شد.

کد خبر 144469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha