کد خبر 33917
۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
وینگل 5 کیفی ترین وانت شد

پرشین خودرو: وینگل 5 محصول شرکت سازه های خودرو دیار درصدر جدول رده بندی کیفی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، وانت کاپرا محصول گروه صنعتی بهمن نیز پس از این خودرو جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داد.
به گزارش شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، در بخش وانت شاهد افزایش 87.8 درصدی تولید (بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی شركت‌های خودروساز)در مقایسه با ماه قبل هستیم. با توجه به این موضوع تعداد ارزشیابی این خودروها نیز122.4درصد رشد داشته است و از 5 مدل خودرو ارزشیابی شده 2 مدل در سطح كیفی خوب و 3 مدل نیز در سطح كیفی قابل قبول قرار گرفتند.

جدول رده بندی كیفی - گروه سبك - وانت

ردیف

خودرو

شركت سازنده

نمره منفی

سطح كیفی

1

وینگل 5

سازه های خودرو دیار

81.7

خوب

B+

2

كاپرا

گروه صنعتی بهمن

90.4

خوب

B

3

نیسان Z24i

زامیاد

131.4

قابل قبول

C+

4

نیسان CNG

زامیاد

131.6

قابل قبول

C+

5

پیكان

ایران خودرو تبریز

136.0

قابل قبول

C+

 

همان طوركه در جدول رده بندی كیفی قابل مشاهده است، وانت وینگل 5، محصول شركت سازه های خودرو دیار در صدر و وانت پیكان محصول شركت ایران خودرو تبریز در انتهای جدول قرار گرفته‌اند.

 همچنین در نمودار زیر روند تغییرات میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت را نسبت به ماه قبل مشاهده می کنیم. وانت کاپرا بیشترین درصد بهبود را در این بخش به خود اختصاص داده است.

شایان ذكر است از آنجایی كه وانت وینگل 5 و نیسان Z24i در رده بندی ماه پیش وجود نداشتند در جدول زیر مورد مقایسه قرار نگرفته اند.

 

کد خبر 33917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • H ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    0 0
    وانت 151 چرا در رده بندی آورده نشده ؟!!