کد خبر 40902
۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
تصاویر جاسوسی Alfa Romeo 4C Spider

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش «پرشین خودرو»، تصاویر جاسوسی مدل تولیدی خودرو Alfa Romeo 4C Spider پیش از رونمایی رسمی‌در سال آینده میلادی منتشر شده است.

2015-alfa-romeo-4c-spider-d_2
این خودرو به عنوان مدل مفهومی‌در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۴ رونمایی شد که دارای چراغ جلو‌های جدید و سیستم جدید اگزوز است که در ایتالیا و ونیز شکار شده است.
این خودرو در قیاس با مدل کوپه بیش از ۶۰ کیلوگرم سنگین تر است و البتهد نسبت به مدل استاندارد دارای سیستم آئرودینامیک مناسبت تری است.
سیستم اگزوز دو مرحله ای تیتانیومی‌که توسط شرکت مشهور شازنده اگزوز خودروهای مسابقه ای Akrapovic طراحی شده است این خودرو را متمایز کرده است و در ضمن سیستم دریچه‌های الکتریکی با بهبود عملکرد و افزایش قدرت با فشار یک دکمه و افزایش کارایی در اگزوز است.

2015-alfa-romeo-4c-spider-f_0
انتظار می‌رود که مدل مذبور دارای همان موتور چهارسیلندر آلومینیومی‌توربوشارژ بنزینی با ظرفیت ۱۷۵۰ سی سی باشد که دارای سیستم محرک عقب از طریق یک سیستم کلاج دوگانه شش سرعته اتوماتیک است.
شتاب صفر تا صد این خودرو نیز در حدود ۴٫۵ ثانیه بوده و دارای سرعت بالای ۲۴۰ کیلومتر در ساعت و توزیع وزن ۴۰/۶۰ عقب به جلو است.
به گزارش خودروسازی، قیمت مدل اسپایدر هنوز مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود دارای قیمتی بالاتر از کوپه و در حدود ۵۵ هزار پوند باشد.

کد خبر 40902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha