کد خبر 49492
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
خروج وزارت صنعت از کمپین‌ خودرویی

پرشین خودرو: قائم مقام وزارت صنعت گفت: این وزارت خانه به منظور مقابله با کمپین خودرو نخرید یا تشویق مردم به خرید خودرو برنامه ای ندارد و خودروسازان باید برنامه‌ های جدیدی برای بازاریابی اتخاذ کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، مجتبی خسرو تاج با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ای برای مقابله با کمپین «خودرو داخلی نخرید» ندارد، اظهار داشت: این کار، یک کاری بنگاهی و شرکتی است و برای مقابله با این حرکت شرکت‌های تولید کننده و فروشندگان خودرو باید اقداماتی انجام دهند تا بتوانند مشتری جذب کنند و وزارتخانه نمی تواند اقدامی در این زمینه انجام دهد. قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت به مهر افزود: هم اکنون با توجه به این کمپین و اقدامات دیگر، شرکت‌ها و بنگاه های خودروساز بخشی از مشتریان خود را ندارند باید برای صادرات برنامه ریزی کنند و از روش های جدید برای جذب مشتری بهره ببرند. به گفته وی، کار وزارتخانه تنها در جایگاه سیاست گذاری تعریف شده است و اقدام ما نیز در این جایگاه است که شرایطی را به وجود بیاوریم که خودروسازان در فضای رقابتی کار کنند.
کد خبر 49492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع طبخی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    یعنی حاضرن هر کاری بکنن ولی ی ذره کیفیت محصولاتشونو بالا نبرن بابا چجوری و از چ تریبونی باید فریاد بزنیم که خودروهای دهه 80 و 90 میلادی نمییییخووووااایییممم اینا چرا نمیفهمم واقعا
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    اولین پیروزی کمپین